  • 11. Data: 2012-08-01 23:05:22
    Temat: Re: Jaka szlifierka kątowa?
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Ja nia pracuje jedna reka :)

    Jedną ręką włączasz i potem tą samą ręką pracujesz bez przekładania
    szlifierki?

  • 12. Data: 2012-08-02 06:29:42
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > E tam, niebezpieczna to jest np. łuparka do drewna jaką sobie
    > konstruuję ;) ...
    http://www.youtube.com/watch?v=-E4GmFX3Puo

    pozdrawiam.

  • 13. Data: 2012-08-02 10:04:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    nadir pisze tak:

    > A co lepiej wybrać? Ma to być raczej amatorskie użycie, na razie
    > przy drobnych pracach na budowie

    Wybrałbym na wagę. Chyba jeszcze Chinole nie wkładają ciężarków jak do
    twardych dysków ;) Włącznik musiałby być na plecach nie na boku. Dzioby
    do odkładania. Solidne mocowanie osłony żeby nigdy się nie luzowała.
    Nie śliska obudowa.

    Kółko zaciskowe dokupiłbym. Wiem 100zł trochę bolące jest.

    --
    Piotr

  • 14. Data: 2012-08-02 10:18:34
    Od: m...@g...pl

    Mam tania z marketu (chyba Tesco) bo nie chce się franca popsuć do końca. Zrobiła
    remont mieszkania i budowę domu. Włącznik nie działa = cały czas włączony. Pojawiły
    się luzy = bicie. Grzeje się szybko wiec trzeba robić przerwy w pracy. Z zalet: to
    jest lekka. Stosunek cena/jakość bardzo dobra.

    Mam troszkę droższą z Lidla z regulacja obrotów - na razie nie jestem zadowolony bo
    jest bardzo ciężka i zepsuła się po tygodniu - dodatkowo nie zwrócili mi kasy tylko
    naprawa (2 tygodnie) wiec zmuszony byłem kupić inną.

    Z powodu awarii Lidlowskiej kupiłem szlifierkę Metabo (kumpel-ślusarz polecał) i
    jestem nią zachwycony. Lekka, mocna, nie grzeje się, robota idzie 10 razy szybciej
    niż marketowymi. Marketowy teraz leżą i się kurzą.

    Jak szlifierka ma być używana doraźnie (masz mieszkanie i nie lubisz majstrować) to
    polecam najtańsze z marketów. Jak coś więcej do zrobienia to wtedy już coś lepszego
    (ja polecam Metabo).

    Pozdr,
    Mariusz

  • 15. Data: 2012-08-02 10:55:03
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-02 06:29, symantecghost pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=-E4GmFX3Puo

    Hardcore :D

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 16. Data: 2012-08-02 17:00:41
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Hardcore :D

    Nie, jest inne słowo na to, ale symantecghost może się poczuć dotknięty :)

    http://www.youtube.com/watch?v=GnZUkl0NC5A&feature=r
    elated

    Choć też trochę niebezpieczna, wypadało by sprzętowy hamulec i revers
    dorobić ;)

    Irek.N.

  • 17. Data: 2012-08-02 17:03:56
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > No a taka?
    > http://allegro.pl/szlifierka-katowa-ga5030-makita-ga
    -5030-125mm-i2517759652.html

    Powiem szczerze - nie mam pojęcia, z drugiej strony nie potrzebujesz
    przecież wyczynowej.

    > A co lepiej wybrać? Ma to być raczej amatorskie użycie, na razie przy
    > drobnych pracach na budowie, potem nie wiem do czego będę używał, więc
    > wydawać kilka setek na Makity czy inne Hilti nie ma chyba sensu.

    Jak tylko do cięcia - wsokie obroty, jak do szlifowania, też brał bym
    wysokie, jak chcesz szczotki zakładać albo jakieś polerki - już niskie.

    > Pozostaje mi zamówić coś przez internet, dlatego pytam tu. Jeżeli jest
    > jakaś na prawdę godna uwagi szlifierka, to mogę te dodatkowe 100 złotych
    > odżałować.

    Albo zaczekać do najbliższego wyjazdu i przy okazji odwiedzić choćby market.

    > 115 w ogóle mnie nie interesuje, w grę wchodzi tylko 125mm.
    Tylko się upewniam :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 18. Data: 2012-08-02 18:45:02
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    W dniu 2012-08-02 17:00, Irek N. pisze:

> [...]
    elated

    > Choć też trochę niebezpieczna, wypadało by sprzętowy hamulec i revers

    Wal śmiało, filmik który podesłałeś jest super. Polecam tego typu świdry
    do łupania. Naprawdę skuteczne i bezpieczne, żadnych hamulców nie trzeba.
    Wiem bo mam.

    Pozdro.

  • 19. Data: 2012-08-02 21:17:27
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Wal śmiało, filmik który podesłałeś jest super. Polecam tego typu świdry
    > do łupania. Naprawdę skuteczne i bezpieczne, żadnych hamulców nie trzeba.
    > Wiem bo mam.

    To po kiego Ci młockarnia, co jak koślawo trafi, to sąsiadowi lufty w
    oknach permanentnie pootwiera? ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 20. Data: 2012-08-03 10:39:04
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    W dniu 2012-08-02 21:17, Irek N. pisze:

    > To po kiego Ci młockarnia, co jak koślawo trafi, to sąsiadowi lufty w
    > oknach permanentnie pootwiera? ;)
    >

    > Miłego.
    > Irek.N.

    Trochę chyba nie trafiliśmy w dowcip.
    Chyba Aleksander chciał otwierać okna sąsiadom...
    Podałem link do skutecznego narzędzia...
    Pozdrawiam.