  • 1. Data: 2010-05-16 21:47:47
    Temat: Jaką wełnę na poddasze?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Jaką wełnę polecicie na ocieplenie poddasza?
    Krokwie wysokie 180 mm .
    Chce dać 150 mm a potem pod stelaż 100 mm płyty.
    Zastanawiam się między Roockwolem, a Isover.
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-05-16 22:03:45
    Temat: Re: Jaką wełnę na poddasze?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jaką wełnę polecicie na ocieplenie poddasza?
    > Krokwie wysokie 180 mm .
    > Chce dać 150 mm a potem pod stelaż 100 mm płyty.
    > Zastanawiam się między Roockwolem, a Isover.

    Rockwoolem robilem sam, dobra bo ciepla (Toprock) ale mocno pyli. Parametry
    bardzo dobre, przy ukladaniu upierdliwa. Isover Supermata jeszcze cieplejsza
    i podobno mniej pyli. Ktoras z tych dwoch napewno termicznie bedzie dobrym
    wyborem. Czy przelkniesz cene tego nie wiem. Na druga warstwe planuje
    Supermate z uwagi na pylenie Toprocka. Toprock strukturalnie scisly i gesty
    nie jak tanie welny przypominajace luzna torbe waty celulozowej. Supermata
    jak slyszalem rownie scisla.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2010-05-17 08:05:54
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Nikt mnie nigdy nie namowi na ci innego niz isover supermata komfort,chyba
    ze konkurencja zrobi cos lepszego i tak samo niepylącego.

  • 4. Data: 2010-05-17 09:21:08
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "na102" <g...@P...FM> wrote in message

    > Nikt mnie nigdy nie namowi na ci innego niz isover supermata komfort,chyba
    > ze konkurencja zrobi cos lepszego i tak samo niepylącego.

    A ja myślę, że rodzaj wełny ma małe znaczenie.
    Ważniejsza jest sumienna praca wykonawców i upuchanie wszędzie gdzie należy.
    Wątpię, że zrobią ci dobrze :-)
    Nastepnej zimy złap za narożniki, miejsca gdzie się łączy ściana kolankowa
    ze skosem to pogadamy :-)
    W lecie na budowie przy ocieplaniu trzeba by wziąć mnie do nadzoru albo
    odbioru :-) Jestem z okolic 3miasta :-)

  • 5. Data: 2010-05-17 10:17:47
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > A ja myślę, że rodzaj wełny ma małe znaczenie.
    > Ważniejsza jest sumienna praca wykonawców i upuchanie wszędzie gdzie
    > należy.
    > Wątpię, że zrobią ci dobrze :-)

    Z tym nie ma co dyskutowac. Zawsze wazne jest sumienne wykonanie i w tym
    przypadku jest wazniejsze od samej welny. Jednak welna a welna to znaczna
    roznica w rachunkach pozniej przy tej samej grubosci i powierzchni. Nic nie
    da najlepsza welna jak miedzy nia beda szpary i dziury, ale prawlowo
    zrobiony dach lepsza welna bedzie znacznie cieplejszy od najtanszego shitu.

    Pozdro.. TK