  • 11. Data: 2011-10-31 09:29:30
    Temat: Re: Jaka zmywarka
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-28 07:52, Dominik & Co pisze:
    > [...]
    > 45 cm najczęściej. Kup, po kilku miesiącach używania nie będziesz
    > sobie wyobrażać życia bez zmywarki :-)
    > [...]

    dokładnie, od miesiąca używam swojej pierwszej zmywarki i już nie
    wyobrażam sobie kuchni bez niej :)
    Wybrałem AMICA ZIM 427 45cm. Jest uruchamiana raz dziennie (3 osoby).
    Ma ona możliwość podłączenia pod ciepłą wodę i to wykorzystałem.
    Ale przede wszystkim naczynia są idealnie czyste.
    Za 150 zł. można rozszerzyć gwarancję na 5 lat.

  • 12. Data: 2011-10-31 10:55:03
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2011-10-28 09:52, niebożę Dominik & Co wylazło do ludzi i marudzi:
    > W dniu 28-10-2011 09:05, Kris rzecze:

    > Bez przesady- u nas (2+2) wystarcza, chodzi zwykle raz dziennie.
    > Fakt, garnki wkomponować znacznie wygodniej w sześćdziesiątce.

    W sześćdziesiątkę wszystko da się wkomponować, ale prawdziwa sztuka to
    upchnąć do czterdziestki piątki.
    Ba, znam singli, co ładnie wkomponowują w 60-tkę jeden garnuszek, talerz
    i dwa kieliszki...

    Qra

  • 13. Data: 2011-10-31 19:05:06
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Mam od około 5ciu lat Electroluxa 45cm i dla trzyosobowej rodziny jest w
    sam raz. Jest dość cicha, bezawaryjna i ma spełniające moje oczekiwania
    programy:)
    Jestem konserwatystą i nie lubię tabletek - używam tradycyjnego proszku,
    soli i nabłyszczacza.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2011-11-05 10:42:58
    Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl>

    W dniu 2011-10-27 21:15, Olo pisze:
    (...)
    > Co byście mi polecali firma, model. Dla mnie to teren dziewiczy. Z góry
    > dziękuje za pomoc

    Kupiłam Boscha. Jestem zadowolona.
    --
    Mel

  • 15. Data: 2011-11-10 07:15:05
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    gobo <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >programy:)
    >Jestem konserwatystą i nie lubię tabletek - używam tradycyjnego proszku,

    Zamiana tabletek na proszek to zadne odejscie od konserwatyzmu, jak chcesz byc
    konserwatysta
    to zmywaj recznie :)

  • 16. Data: 2011-11-10 10:07:46
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 08:15:05 +0100, Przesmiewca napisał(a):
    > jak chcesz byc konserwatysta to zmywaj recznie :)
    ...piaskiem w pobliskim strumieniu ;-)

    --
    Obnoszenie się z osobistymi preferencjami heteroseksualnymi uważane jest
    za obsceniczne i niesmaczne. Jeżeli natomiast ktoś rozgłasza fakt bycia

  • 17. Data: 2011-11-14 10:03:43
    Temat: 60 cm !
    Od: "_ąćęłńóśżź." <j...@g...pl>

    Potwierdzam.
    Przy 45 cm - chcąc zmyć gary, brytfanny, patelnie, jakieś inne gabaryty - to
    dostaniesz klaustrofobii.
    A prądu, wody i proszku mała i duża zużywają tyle samo.
    Jedyny powód to może być naprawdę ciasna kuchnia, lub kawaler (panna).
    4-osobowe rodziny też kiedyś Maluchem jeździły, i to nawet w trasę do
    Bułgarii.

    -----

  • 18. Data: 2011-11-17 06:37:40
    Od: paff <p...@w...pl.usun.to>

> [...]
    > używa się później 1-2 programów więc raczej nie jest mi potrzebny model
    > 500 w 1.
    > Więc chciałbym coś co przeżyje trochę lat (che che moja pralka polar
    > jeszcze w całkiem dobrej formie a ma już 12 lat, ale wiem że to już
    > nierealne) i generalnie będzie proste w naprawie (z prostymi rzeczami
    > daje sobie radę samodzielnie) i łatwe w obsłudze. Na chwilę obecną jest
    > zupełnie obojętne czy będzie to wolnostojąca czy do zabudowy.
    > Co byście mi polecali firma, model. Dla mnie to teren dziewiczy. Z góry

    U nas na dwie osoby 60 cm jest codziennie pełna, a przy okazji
    uroczystości w których uczestniczy 8 osób i zjada się deserki, pije kawę
    i je obiad dwudaniowy, to 60'tka i 4 razy obróci :)

    Nie polecam mastercooka - po 3 latach używania przez rodziców mieli już
    dwie awarie - przestają działać styki w przyciskach, padł programator
    czy jakieś inne elektroniczne ustrojstwo. Często widywałem blokowanie
    się klapki, która powinna otworzyć się aby w odpowiednim momencie podać
    proszek.

    My mamy boscha - będą chyba 4 lata, nie mam zastrzeżeń. Co do programów
    - potrzebny jest jeden króciutki (ok pół godziny) z niską temperaturą -
    i tym najczęściej będziesz zmywał. Do tego jakiś dłuższy (2 godziny) z
    temperaturą rzędu 50-60 stopni jak już masz garnki do umycia. Jak masz
    aneks to przydaje się opóźniony (programowalny) start, żeby Ci sprzęt
    nie szumiał gdy oglądasz tv, a swoją robotę zrobił w nocy.

    Od następnej zmywarki nie będę wymagał niczego więcej - 60 cm, bosch,
    program krótki, długi, opóźniony start.

    Jeszcze mały plus dla boscha - kosz ma dużo fajnych opcji
    złożenia/przesunięcia/podniesienia jakiś elementów trzymających rzeczy w
    czasie mycia - dużo łatwiej się ustawia rzeczy niż w takim koszu, co to
    wszystko ma nieruchome.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 19. Data: 2011-11-17 13:46:20
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    paff <p...@w...pl.usun.to> napisał(a):

    >Od następnej zmywarki nie będę wymagał niczego więcej - 60 cm, bosch,
    >program krótki, długi, opóźniony start.

    Ja bym dodal boschowy vario speed, jak masz szybko cos pozmywac,
    to piekna sprawa.

  • 20. Data: 2011-11-17 13:49:27
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 07:37:40 +0100, paff napisał(a):
    > Jak masz
    > aneks to przydaje się opóźniony (programowalny) start, żeby Ci sprzęt
    > nie szumiał gdy oglądasz tv, a swoją robotę zrobił w nocy.
    Tylko wtedy trzeba kupić taką, która po zakończeniu pracy nie piszczy
    upeirdliwie aby ją wyłączyć.

    Ostatnio u kumpeli widziałem fajny patent - zmywarka świeciła kierunkową
    diodą na podłogę, dyskretnie sygnalizując czerwonym punktem, że skończyła.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/