  • 1. Data: 2011-08-23 09:10:04
    Temat: Jaka zmywarka-ulatwienie wyboru
    Od: "Christoph" <k...@i...pl>

    Witam
    Znalazlem taka stronke ,mysle obiektywnie opisujaca klase sprzetu AGD
    swietna pomoc dla niezdecydowanych

    http://www.pro-test.pl/article_article/6129,0/Kupuje
    my+zmywarkę_Zmywanie+na+zawołanie.html

    Czy zgadzacie sie z tym zestawieniem?

  • 2. Data: 2011-08-23 10:05:32
    Temat: Re: Jaka zmywarka-ulatwienie wyboru
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Christoph" <k...@i...pl> napisał(a):

    >Witam
    >Znalazlem taka stronke ,mysle obiektywnie opisujaca klase sprzetu AGD
> [...]

    Zeby sie z czyms zgodzic, trzeba miec porownanie, a nie sadze,
    ze ktokolwiek czytajacy te grupe mial do czynienia chocby z polowa
    wymienionych marek.

  • 3. Data: 2011-08-23 12:50:19
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-08-23 11:10, Christoph pisze:
    > Witam
    > Znalazlem taka stronke ,mysle obiektywnie opisujaca klase sprzetu AGD
> [...]

    W zasadzie tak. Użytkuję od 15 lat zmywarkę Bosch 45cm wyprodukowaną w
    Niemczech.
    Moje uwagi co do wyboru: Teraz kupiłbym zmywarkę szeroką, zawsze można
    włączyć program 1/2 - zmywanie jednej szuflady.
    Warto było zapłacić więcej, znajomi co kupowali w tym samym czasie
    zmywarki po kilku latach musieli wymienić. Miałem tylko 1 awarię, z
    która sobie serwis nie poradził, sam sobie naprawiłem.
    Kompletnie nieprzydatna jest duża ilość programów, używam dwóch - lekko
    i bardziej zabrudzone naczynia.
    Ważna jest głośność, ja przeważnie włączam zmywarkę i idę spać.
    Jeśli ktoś ma nocną taryfę prądu, przyda się zmywarka z programowanym
    czasem startu.

  • 4. Data: 2011-08-27 11:09:16
    Od: Tadek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-23 14:50, Robson pisze:

    my+zmywarkę_Zmywanie+na+zawołanie.html

    Moja opinia w tym temacie jest następująca;
    nie jest potrzebna duża ilość programów
    zmywarka ma być cicha, u mnie pracuje w nocy
    od 7 lat mam zmywarkę AMICA ZZA 4625I
    nigdy nie było żadnej awarii jest używana
    około 6 razy w tygodniu.
    uważam że niektóre marki są przereklamowane.
    dziś kupiłbym też AMICĘ (oczywiście dostępny obecnie
    model) i dokładnie trzeba przeczytać instrukcję obsługi
    szczególnie jeśli chodzi o twardość wody.
    T.

  • 5. Data: 2011-09-01 17:41:44
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Christoph" <k...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam
    > Znalazlem taka stronke ,mysle obiektywnie opisujaca klase sprzetu AGD
> [...]

    Ja wybrałem celowo Amike wziałem wyzszy model sugerujac sie opiniami w necie
    i jestem zadowolony, bardzo dobrze myje, jest oszczedna i jak na razie sie
    nie psuje.