  • 1. Data: 2011-08-20 17:34:15
    Temat: Gdzie ustawić telewizor?
    Od: "Annn" <A...@o...pl>

    Witam! B. proszę o radę gdzie usadowić TV 50" w saloniku link:
    http://img685.imageshack.us/img685/6990/salon1a.jpg

    Mam tylko taki szkic i kusi nas poożenie 1 w narożu, żeby wykorzystać
    największy wymiar przekątnej, bo salonik jest niewielki. Telewizor już mamy
    (prezent od teścia :) ale ciągle nie wiemy gdzie go postawić lub powiesić.
    Jak widać mamy 3 opcje: 1-na stoliku, 2 i 3 powieszony na ścianie.
    Poradźcie, proszę. :)

  • 2. Data: 2011-08-20 17:45:21
    Temat: Re: Gdzie ustawić telewizor?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Annn napisał(a):
    > Witam! B. proszę o radę gdzie usadowić TV 50" w saloniku link:
    Leprze to, niż gdzie łóżko małżeńskie i jak mam ... A tu wole sie
    powstrzymać ;)
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-08-20 19:17:29
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "Annn" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mamy (prezent od teścia :) ale ciągle nie wiemy gdzie go postawić lub
    > powiesić. Jak widać mamy 3 opcje: 1-na stoliku, 2 i 3 powieszony na
    Jaki duży jest ten telewizor? Jakie meble będą oprócz kanapy i telewizora?
    Czy będzie jakis odtwarzacz DVD lub tuner sat? Gdzie masz wyprowadzone kable
    antenowe? Czy planujesz kino domowe?

    Odległość od narysowanej kanapy do miejsca 1 lub 3 wynosi ponad 4,5 metra -
    optymalny byłby ekran o przekątnej 50-55 cali.
    Miejsce 1 - w rogu pokoju może wystąpić nieprzyjemne dudnienie dźwięku. Nie
    polecam.
    Miejsce 2 - nie jest złe - dla ekranów 32-46 cali, zależnie od ustawienia
    kanapy.
    Miejsce 3 - na ścianie bez sensu pomyśl lepiej nad szafką/stolikiem rtv w
    tym miejscu

    Ja bym telewizor ustawił na środku ściany, gdzie narysowana jest kanapa.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 4. Data: 2011-08-20 19:25:33
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Annn" <A...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >(prezent od teścia :) ale ciągle nie wiemy gdzie go postawić lub powiesić.
    >Jak widać mamy 3 opcje: 1-na stoliku, 2 i 3 powieszony na ścianie.

    Moje zdanie jest takie:

    1. kiepsko bo:
    - na stoliku,
    - pod katem w stosunku do kanapy,
    - na tle balkonu,
    - daleko,

    2. kiepsko bo:
    - blisko kanapy,
    - pod katem,

    3. kiepsko bo:
    - daleeeko (50 cali na ponad 4 metrach wrazenia nie zrobi),
    - przy wyjsciu z kuchni,

    Ja bym kanape dal w miejscu 2 i TV naprzeciwko
    na scianie od kuchni :)

  • 5. Data: 2011-08-20 19:28:41
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Przesmiewca <p...@v...com.pl> napisał(a):

    >Ja bym kanape dal w miejscu 2 i TV naprzeciwko
    >na scianie od kuchni :)

    Aa, chyba ten brazowy prostokat to bar?, wiec
    pomysl odpada.

  • 6. Data: 2011-08-20 19:34:36
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Druid29 napisał(a):
    > Jaki duży jest ten telewizor?
    Jakie pytanie, taka rada z pytaniem ROTFL
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2011-08-20 22:19:35
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > (prezent od teścia :)  ale ciągle nie wiemy gdzie go postawić lub powiesić.

    > Jak widać mamy 3 opcje: 1-na stoliku, 2 i 3 powieszony na ścianie.

    czekam aż ktoś spyta czy papier toaletowy po użyciu można prać. A jak można to
    jaki program. Doczekam się.

  • 8. Data: 2011-08-21 07:39:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Annn wrote:
> [...]
    > postawić lub powiesić. Jak widać mamy 3 opcje: 1-na stoliku, 2 i 3
    > powieszony na ścianie. Poradźcie, proszę. :)

    khm...

    50cali to nie jakiś olbrzym, zakłądam że to jest HD więc jakość obrazu dobra

    nie musisz jakiś kilometrów od ekranu planować.

  • 9. Data: 2011-08-21 07:40:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:

    > czekam aż ktoś spyta czy papier toaletowy po użyciu można prać. A jak
    > można to jaki program. Doczekam się.

    nie przesadzaj...

    są ludzie którzy nie potrafią nawet własnego domu urządzić, naprawdę.

  • 10. Data: 2011-08-21 08:56:14
    Temat: Odp: Re: Gdzie ustawić telewizor?
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 sierpnia 2011, 00:19:35 UTC+2 użytkownik kogutek napisał:

    > czekam aż ktoś spyta czy papier toaletowy po użyciu można prać. A jak można to
    > jaki program. Doczekam się.

    Nie doczekasz, powszechnie wiadomo że w takiej sytuacji należy zrezygnować z
    tradycyjnego papieru na rzecz biletów komunikacji miejskiej (wykorzystanych
    wcześniej) albo szkła.

    --
    ZZ@private