  • 1. Data: 2011-08-19 07:05:05
    Temat: co zamiast unicoru
    Od: gary <g...@c...pl>

    Witam
    Jak wiadomo ten podkład jest już nie do dostania. (ołów)
    Co sprawdzonego polecacie do zagruntowania blachy ocynkowanej w której
    korozja wygryzła dziurę w powłoce cynku i dobrała się do stali.
    Przez noc trawiło się odrdzewiaczem fosforowym i teraz mam powierzchnię
    "czystej" stali a dookoła powłoka cynkowa.
    Całość będzie narażona na deszcz (blaszany okap z tarasu)
    Chodzi mi o coś łatwo dostępnego od ręki (OBI Casto etc) aa nie
    sprowadzane na zamówienie.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-08-19 07:28:52
    Temat: Re: co zamiast unicoru
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Fri, 19 Aug 2011 09:05:05 +0200, gary napisał(a):
    > Przez noc trawiło się odrdzewiaczem fosforowym i teraz mam powierzchnię
    > "czystej" stali a dookoła powłoka cynkowa.
    Skoro tak ładnie przygotowane to może do ocynkowni skoczyć?

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

  • 3. Data: 2011-08-19 11:46:53
    Od: Arcykapłan Harry El <e...@h...com>

    Chcesz mieć codziennie dochód przez całe życie?

    http://uniaeuropejska.blogspot.com/p/konstytucja-mie
    szkancow-planety-ziemia.html

  • 4. Data: 2011-08-19 13:17:10
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-08-19 09:28, Pooh pisze:
    > Skoro tak ładnie przygotowane to może do ocynkowni skoczyć?

    Taa, wyrwę blachę spod terakoty i zaniosę :)

    Blacha ma dł 10 metrów a miejsce do pomalowania 15 cm

  • 5. Data: 2011-08-19 13:18:23
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-08-19 13:46, Arcykapłan Harry El pisze:
    > Chcesz mieć codziennie dochód przez całe życie?
    >
    > http://uniaeuropejska.blogspot.com/p/konstytucja-mie
    szkancow-planety-ziemia.html

    niestety tam nie znają się na farbach podkładowych

  • 6. Data: 2011-08-19 14:02:03
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Fri, 19 Aug 2011 15:17:10 +0200, gary napisał(a):
    > Taa, wyrwę blachę spod terakoty i zaniosę :)
    > Blacha ma dł 10 metrów a miejsce do pomalowania 15 cm
    No chyba, że tak...

    Musisz sobie taką rurę i kask wykombinować ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=4xfmsXHYtrg

    --
    Dzisiaj dziennikarstwo bardziej funkcjonuje na tej grupie, niż w tych
    rzekomych mediach. I nawet kiedy tutaj się bluzga i pisze po pijaku,

  • 7. Data: 2011-08-19 22:11:21
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > Całość będzie narażona na deszcz (blaszany okap z tarasu)

    > Chodzi mi o coś łatwo dostępnego od ręki (OBI Casto etc) aa nie

    Cynk w aerozolu. 25 złotych za spore opakowanie zapłaciłem. Sprawdzone w
    przemysłowych zastosowaniach. Trzeba to potem pomalować farbą nawierzchniową
    żeby ochrona była pełna. Najlepiej jakąś farbą dedykowaną do cynkowanych blach.

  • 8. Data: 2011-08-25 16:48:06
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    kogutek wrote:

> [...]
    > Sprawdzone w przemysłowych zastosowaniach. Trzeba to potem pomalować
    > farbą nawierzchniową żeby ochrona była pełna. Najlepiej jakąś farbą

    ja proponuję alucynk w sprayu - jest jaśniejszy od cynku w sprayu i
    jakby trochę skuteczniejszy
    jeffrey