  • 1. Data: 2011-08-16 12:27:04
    Temat: Tapeta samoprzylepna się odkleja
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Witam. - Jak w temacie. Nakleiłem na fragment sufitu tapetę drewnopodobną.
    Tyle tylko, że klej przez wiele miesięcy jest świeży i tapeta pod własnym
    ciężarem się stopniowo odkleja i spada mi na ryja. Czy można jakoś
    "utrwalić" ten klej, żeby wreszcie przestał puszczać?
    Może ktoś z Was przykleja profesjonalnie takie tapety i jest na to jakiś
    prosty sposób?
    Bardzo proszę Was o radę.
    Pozdrawiam,
    jagr

  • 2. Data: 2011-08-16 22:24:12
    Temat: Re: Tapeta samoprzylepna się odkleja
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > "utrwalić" ten klej,  żeby wreszcie przestał puszczać?

    > Może ktoś z Was przykleja profesjonalnie takie tapety i jest na to jakiś

    Niczym nie da się utrwalić. Wydrukowali na papierze czy filii z nieodpowiednim
    klejem.