  • 1. Data: 2011-08-14 19:38:41
    Temat: marchewka i bialy plastik
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    czym odczyscic plamy z marchewki z bialego plastiku (chodzi o urzadzenia
    kuchenne zelmera)?

    swoja droga czy w przypadku innych firm plastik tez tak latwo reaguje z
    marchewka? czy moze w przyszlosci lepiej byloby kupic produkty w kolorze
    stalowym (inox), czy taka obudowa jest bardziej odporna?

    a co sadzicie o plastiku w urzadzeniach philipsa? jest taka calkiem
    fajna czarno-czerwona seria?

  • 2. Data: 2011-08-15 13:16:41
    Temat: Re: marchewka i bialy plastik
    Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl>

    Użytkownik "kuchenka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czym odczyscic plamy z marchewki z bialego plastiku (chodzi o urzadzenia
    > kuchenne zelmera)?

    Wystaw na słońce zaplamione części. Karoten ulega łatwemu rozkładowi w
    promieniach słonecznych.

  • 3. Data: 2011-08-15 17:23:05
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    Plastik też niestety.

    -----

  • 4. Data: 2011-08-15 17:30:50
    Od: Jacek_D <e...@n...pl>

    W dniu 2011-08-14 21:38, kuchenka pisze:
> [...]
    > stalowym (inox), czy taka obudowa jest bardziej odporna?
    >
    > a co sadzicie o plastiku w urzadzeniach philipsa? jest taka calkiem

    Wytrzyj oliwą albo olejem

  • 5. Data: 2011-08-15 18:44:16
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    > Wytrzyj oliwą albo olejem

    nie dziala, to jest ciekawe, ze z innymi urzadzeniami nie ma problemu,
    wystarczy szmatka z woda, a zelmer ma jakis szajsowaty plastik i latwo
    wchodzi w reakcje z marchwewka, oliwa ani olej nie dzialaja :(

  • 6. Data: 2011-08-15 19:26:25
    Od: czeremcha <c...@t...pl>

    On 15 Sie, 19:44, kuchenka <k...@o...pl> wrote:

    > oliwa ani olej nie dzialaja :(

    A sok z cytryny?

    Ania

  • 7. Data: 2011-08-15 20:13:06
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    W dniu 2011-08-15 21:26, czeremcha pisze:

    > A sok z cytryny?
    >
    > Ania

    nie wiem, sprobuje sok z cytryny i wystawienie na slonce, zobaczymy

  • 8. Data: 2011-08-16 06:48:21
    Od: "Kasia" <k...@T...pl>

    Blender Brauna w ogóle nie ma plam po marchewce, robot Boscha Mum chwyta
    plamy, które schodzą pod wpływem tłuszczu.

    Kasia

  • 9. Data: 2011-08-16 10:01:45
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    >Plastik też niestety.

    Sa rozne plastiki wiec nie generalizuj.

  • 10. Data: 2011-08-16 13:55:44
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    Jasne.
    Napisz nam, który z białych plastików używanych w domowym sprzęcie AGD nie
    niszczy się od światła.

    -----