  • 1. Data: 2011-08-12 20:56:25
    Temat: Kilka pytań o obsługę solara
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Mam starego solara Stiebel-Eltron (ok. 9 lat). Składa się z panela
    słonecznego umieszczonego pionowo ok. metr nad ziemią (na ścianie budynku)
    oraz kotła 150l umieszczonego w piwnicy.
    Niestety do solara (zakupionego wraz z domem) nie mam żadnej instrukcji.
    Proszę więc o odpowiedź na pytania:
    1. Jak dolać glikolu do instalacji? próbowałem odkręcić całą końcówkę z
    odpowietrzaczem znajdującą sięna samej górze panela - mając nadzieję, że
    naleję glikol tamtędy - ale niestety mocno pryska glikol gdy odkręcam tą
    końcówkę.
    2. Jak zwiększyć ciśnienie glikolu? obecnie mam tylko 0,8 bara.
    Nie mam żadnej pompki do tego zestawu.
    Z góry dziękuję za pomoc!

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"