  • 1. Data: 2011-08-11 11:36:29
    Temat: szklane pojemniki na zywnosc
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Witam.

    Szukam szklanych zamykanych pojemnikow/miseczek na zwynosc, cos takiego jak w tym
    linku
    na gorze
    https://www.pomocnicykuchenni.pl/index.php?d=40&kod=
    0602&sort_a=nazwa

    Niestety znajduje tylko platikowe, a nie chce takich, bo wkurza mnie
    ich mycie w zmywarce. Wiecie moze gdzie takie ale szklane mozna kupic?

  • 2. Data: 2011-08-14 08:31:28
    Temat: Re: szklane pojemniki na zywnosc
    Od: "misiczka" <i...@g...com>

    Uzytkownik "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam.
    >
    > Szukam szklanych zamykanych pojemnikow/miseczek na zwynosc, cos takiego jak w
    > tym linku
    > na gorze

    http://slubowisko.pl/produkt/edecopl/pojemniki-szkla
    ne-na-zywnosc-zestaw-5szt-glasslock-gl25,8597

    http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?id3=22&id4=2
    3&sid=d640a1f26640b2f0aa057767eaa004a5

    misiczka

  • 3. Data: 2011-08-14 09:11:43
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    W dniu 2011-08-11 13:36, I.Tichy pisze:
> [...]
    >
    > Niestety znajduje tylko platikowe, a nie chce takich, bo wkurza mnie
    > ich mycie w zmywarce. Wiecie moze gdzie takie ale szklane mozna kupic?

    to ja sie podepne - szukam jakiegos szklanego zestawu pojemnikow na
    ziola, najlepiej by mozna bylo kupic:

    mlynki do pieprzu, soli (najlepiej reczne)
    pojemniki na sypane ziola, ale zamykane szczelnie, by sie zapach nie
    ulatnial
    pojemniki na imbir w korzeniu, czy cynamon w lasce, czyli troche wieksze
    niz te sypane i rowniez szczelnie zamykane

    jakis pomysl?

    a gdyby jeszcze zawieraly jakies jasnozielone barwienia, marzenie....
    :), moj ulubiony kolor!

  • 4. Data: 2011-08-14 20:58:08
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-08-14 11:11, kuchenka pisze:
    > to ja sie podepne - szukam jakiegos szklanego zestawu pojemnikow na
    > ziola, najlepiej by mozna bylo kupic:

    ja szukalem dlugo... i tanie, i drogie - i nic mi nie pasowalo

    w koncu kupilem w IKEI - nie idealne, objetosciowo te male to male, a te
    duze za duze na male porcje ziol, ale sie sprawdzaja

    kupilem te jako male
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40113613

    i te jako duze
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00112540

    sa jeszcze wieksze...

    sprawdzają się, dokupiłem do tego takie leżące cusie i te przyrawy leżą
    sobie ładnie w szufladzie (od góry w małych nie widać co jest w środku)

    Oglądałem też takie na magnesy, które w środku sa większe (pojemność)
    ale nieszczelne były niestety..

    Sierp

  • 5. Data: 2011-08-14 21:05:02
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    http://www.homus.pl/pl/category/285?series=349

  • 6. Data: 2011-08-14 21:25:32
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > sprawdzają się, dokupiłem do tego takie leżące cusie i te przyrawy leżą
    > sobie ładnie w szufladzie (od góry w małych nie widać co jest w środku)

    te male jakich mniej wiecej sa rozmiarow (albo jaka pojemnosc), bo ikea
    nie podaje na stronie

    ale wygladaja fajnie

    gdyby jeszcze mialy jasnozielone wieczka...

    czy w tym zestawie mozna tez dokupic mlynek do pieprzy i soli bo nie
    moge znalezc? :(

  • 7. Data: 2011-08-14 21:25:48
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    > http://www.homus.pl/pl/category/285?series=349

    za duze :(

  • 8. Data: 2011-08-15 07:41:15
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-08-14 23:25, kuchenka pisze:

    > te male jakich mniej wiecej sa rozmiarow (albo jaka pojemnosc), bo ikea
    > nie podaje na stronie

    podaje podaje, w zakładce "Informacje o produkcie"
    pojemność 9cl, wysokość 9cm, średnica 5cm

    dokupiłem do tego jeszcze taki "organizer" za 10pln, który ma takie
    złobienia i na tym te pojemniki leżą - wygodne. Są podgumowane więc
    pojemniki nie latają przy otwieraniu szuflady

    > gdyby jeszcze mialy jasnozielone wieczka...

    no niestety... :)

    > czy w tym zestawie mozna tez dokupic mlynek do pieprzy i soli bo nie
    > moge znalezc? :(

    nie widzialem... do oliwy i octu jeszcze jest
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60113612
    ale mlynkow "dedykowanych" nie kojarze

    ale chyba kazdy stalowy bedzie od biedy pasowal.. ale ja to facet
    jestem, ja co prawda ten gotujący, ale co do czego pasuje to już nie wiem :P
    np. coś takiego?
    http://allegro.pl/elektryczny-mlynek-do-pieprzu-soli
    -inox-i1747404041.html
    albo coś takiego
    http://allegro.pl/mlynek-soli-pieprzu-antyalergiczna
    -ceramika-s144-i1747666170.html
    http://allegro.pl/adhoc-profi-mlynek-do-pieprzu-lub-
    soli-sosnowiec-i1726645163.html

    z zestawów młynkowych w ikea to kojarzę tylko ten
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20152870
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10152875
    trochę większe ale mi się mniej podobają

    Sierp

  • 9. Data: 2011-08-15 15:35:27
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    > ale chyba kazdy stalowy bedzie od biedy pasowal.. ale ja to facet
    > jestem, ja co prawda ten gotujący, ale co do czego pasuje to już nie
> [...]

    sporo tego na allegro to prawda, choc nie wierze, by te tansze sie
    sprawzily i dlugo wytrzymaly

    ale zalezy mi na tym by pojemniki na przyprawy i te mniejsze i te
    wieksze pasowaly do kompletu z mlynkami (a z tym juz gorzej, przydaloby
    sie wszystko jednego producenta)

  • 10. Data: 2011-08-16 09:37:14
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    I.Tichy <i...@...tichy.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    >Niestety znajduje tylko platikowe, a nie chce takich, bo wkurza mnie
    >ich mycie w zmywarce. Wiecie moze gdzie takie ale szklane mozna kupic?

    http://www.przechowywac.pl/frigoverre-gelo/78-frigov
    erre-gelo-box-4-szt.html
    http://www.przechowywac.pl/kategorie/11-frigoverre-s
    quare-set-3szt-duzy-.html