  • 1. Data: 2011-08-13 21:40:18
    Temat: jaka elektryczna podkaszarka do trway
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    Jaka elektryczna podkaszarke do trawy polecacie? Cena ma mniejsze
    znaczenie. Ma byc koniecznie elektryczna i solidna (by dlugo wytrzymala!)?

    Czy Makita, Stihl to dobra firma?

  • 2. Data: 2011-08-14 09:13:19
    Temat: Re: jaka elektryczna podkaszarka do trway
    Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com>

    Użytkownik "kuchenka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaka elektryczna podkaszarke do trawy polecacie? Cena ma mniejsze
    > znaczenie. Ma byc koniecznie elektryczna i solidna (by dlugo wytrzymala!)?
    >
    > Czy Makita, Stihl to dobra firma?

    Ryobi

    Z silnikiem z tyłu (u góry) i dzielonym wałem (wchodzi do samochodowego bagażnika).
    Można dołączyć kultywator

    Pozdrowienia!
    Tadeusz

  • 3. Data: 2011-08-16 06:50:27
    Od: "Adam L." <n...@d...pl>

> [...]
    > Jaka elektryczna podkaszarke do trawy polecacie? Cena ma mniejsze
    > znaczenie. Ma byc koniecznie elektryczna i solidna (by dlugo wytrzymala!)?

    Przede wszystki MUSI być przeznaczona do pracy ciągłej (oznaczenie S1).
    Inaczej bardzo szybko ją spalisz.

    Adam

  • 4. Data: 2011-08-16 19:55:06
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adam L. napisał:
    > Przede wszystki MUSI być przeznaczona do pracy ciągłej (oznaczenie S1).
    > Inaczej bardzo szybko ją spalisz.

    Niedawno kupiłem makitę z silnikiem 1000 W - pisałem tu na grupie o niej
    - i już urządzałem kilkukrotne długotrwałe koszenie swojego placu i
    terenów przyległych - pod jednorazowe koszenie wchodzi mi jakieś 10 arów
    traw, co trwa jakieś 2 - 3 godziny.
    Nie spaliła się i nic tego nie zapowiadało. Jest mocna i doskonale
    chłodzona. Ma głowicę żyłkową, sprawuje się ok.

    pozdr
    Robert G.