  • 1. Data: 2010-10-12 17:50:14
    Temat: Jaki materiał na ściany budynku gospodarczego ?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    rozgladam się za materiałem na taki troszke większy budynek gospodarczy
    narazie jestem za silikatem jest tani ma dużą nosność
    a może jakieś inne propozycje ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-13 14:02:17
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozgladam się za materiałem na taki troszke większy budynek gospodarczy
    > narazie jestem za silikatem jest tani ma dużą nosność

    zależy... ma być ciepły, aby w zimie można było coś podłubać czy tylko
    graciarnia?

    --=olo=--

  • 3. Data: 2010-10-13 19:11:08
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zależy... ma być ciepły, aby w zimie można było coś podłubać czy tylko
    > graciarnia?
    >
    > --=olo=--

    troszkę ciepły ale nie tak jak w domu mi wychodzi że różnica
    międzi silikatem a siporexem starczy na styropian :-)

  • 4. Data: 2010-10-15 07:12:01
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)

    > troszkę ciepły ale nie tak jak w domu mi wychodzi że różnica
    > międzi silikatem a siporexem starczy na styropian :-)

    to jaki wymiar tego silikatu masz i cenę? jak duży ma być budynek?

    --=olo=--