  • 1. Data: 2010-10-12 17:18:00
    Temat: przewod pradowy 230V dom-garaz
    Od: "franc" <k...@i...pl>

    Jak przeciagnac przewod wychodzacy z plasykowej rurki z ziemi do budynku
    domu?
    Przewod ma laczyc pobliski garaz (gniazdka 230, 3 punkty swietlne).

    Problem w tym, ze mam mozliwosc wpuscic go przez sciane domu ponizej poziomu
    ziemi (ok. 10 cm) lub pociagnac po scianie wyzej i zrobic przewiert na
    wysokosci 0,5 metra.

    Jakie rozwiazanie jest praktyczniejsze i czesciej stosowane. Wzgledy
    estetyczne pomijam

    --
    F.

  • 2. Data: 2010-10-12 17:31:12
    Temat: Re: przewod pradowy 230V dom-garaz
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    franc wrote:
> [...]
    > przewiert na wysokosci 0,5 metra.
    >
    > Jakie rozwiazanie jest praktyczniejsze i czesciej stosowane. Wzgledy

    raczej zastosowac kabel do ziemi i zakopać :)