  • 1. Data: 2010-07-21 00:27:59
    Temat: Jaki odkurzacz do parkietu
    Od: "Chlorek potasu" <3...@3...com>

    Potrzebuję odkurzacza który
    1. Odkurza (większe śmieci, kurz)
    2. Zmywa parkiet (rozlana kawa, olej)

    Zastanawiałem się nad
    http://www.karcher.pl/pl/Produkty/Dla_domu_i_ogrodu/
    Odkurzacze/Odkurzacze_z_funkcj_prania/10814000.htm

    czy to dobry wybór ?

    --
    Jarek

  • 2. Data: 2010-07-26 11:00:10
    Temat: Re: Jaki odkurzacz do parkietu
    Od: marioz_fl <m...@o...eu>

    Po pierwsze zastanów się nad wagą takiego urządzenia, 7kg bez
    wyposażenia!!! Wnieś to po schodach, potem znów na parter.

    W wakacje jako studentka dorabiałam sprzątając domy za granicą,
    najlepsze są malutkie odkurzacze, które nie zatrzymują się na swoich
    przewodach, który bez problemu wyjmiesz i schowasz. Używałam różnych
    odkurzaczy od takich po 5k euro(właśnie piorących) do dużo tańszych.
    W odkurzaczu ważne jest by był lekki, cichy, no oczywiście skuteczność
    też ma ogromne znaczenie.

    Chyba, że na prawdę masz tyle samozapracia i siły, że będziesz używać
    takiego sprzętu. Bo może w tej cenie wypożyczysz sobie raz na jakiś czas
    odkurzacz piorący a na co dzień malutkim leciutkim?
    Ja nie mam.