  • 1. Data: 2010-07-21 07:24:55
    Temat: Jaka lodówka na działkę?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Podobno współczesne lodówki nie nadają się "na działkę" - czyli po wsadzeniu
    ich do domku letniskowego, gdzie latem temperatury sięgają 30 stopni, zimą -20
    i w dodatku miesiącami stoją wyłączone, mają obowiązek zdechnąć na amen po
    max. roku. Jedna - kilkuletnia ARDO - właśnie tego dokonała... według szpeca
    od lodówek "wszystkie tak mają" - i faktycznie, stojący w tym samym domku
    (tylko na zewnątrz :) 30-letni smok działa bez zarzutu od conajmniej 10 lat :)

    Nie wiecie czy przypadkiem nie ma jednak jakichś lodówek, które by dały radę?
    Wspomniany smok sporo prądu żre, a do tego jest już rozklekotany i buczy
    niczym stacja transformatorowa (dlatego stoi poza domkiem) - i przydałoby
    się jednak coś innego...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2010-07-21 08:02:06
    Temat: Re: Jaka lodówka na działkę?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Gdybyś bardzo chciał to mam do sprzedania (W-wa) dwie lodówki Polar o standardzie "na
    działkę".
    Niestety działki nie mam i lodówki zajmują mi schowek.
    Jedna miała być do m.in. filmów fotograficznych, a tu cyfrówki zrobiły mi wbrew ;-)

    -----

    | Wspomniany smok sporo prądu żre, a do tego jest już rozklekotany i buczy niczym
    stacja transformatorowa - i przydałoby się jednak
    coś innego..

  • 3. Data: 2010-07-22 18:51:29
    Od: "Fiora" <f...@g...pl>

> [...]
    > od lodówek "wszystkie tak mają" - i faktycznie, stojący w tym samym domku
    > (tylko na zewnątrz :) 30-letni smok działa bez zarzutu od conajmniej 10

    Polecam stare lodówki - na działce mam trzydziestoparoletniego
    Lehel-a wegierskiego i od 15 lat nie przejmuje się zimami
    i zawsze latem chodzi.
    kiedyś były sklepy z uzywanym sprzetem AGD - może jeszce są ?
    Pozdrawiam
    Fiora

  • 4. Data: 2010-07-29 11:24:19
    Od: "c_apitan" <c...@v...pl>

> [...]
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > I don't want something I need. I want something I want.

    Witam!

    Każda (wielkość do wyboru) byle miała gwarncję co najmniej 2-3 lata.

    Pozdrawiam.
    c...@v...pl