    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jaki router z silnym radiem
    Date: Thu, 4 Jan 2018 22:32:44 +0100

    Wy tu wszystko wiecie, więc zapytam o router.
    Mam niezbyt dużą chałupę i chciałbym, aby obsłużył ją jeden router WiFi.
    Strop mam w konstrukcji lekkiej i wydaje mi się, że nie tłumi on zbytnio
    sygnału i też nie chcę mieć więcej, niż jeden router.
    Obecnie mam Dasan H660GW i mam kilka miejsc w domu, gdzie sygnał jest za
    słaby. Na górze, gdzie stoi router w zasadzie we wszystkich
    pomieszczeniach jest w porządku. Natomiast na dole sygnał jest słabszy -
    tak na 3/4 - albo 2/3 skali ale szybkość transmisji spada bardzo
    znacznie. Umieszczenie routera i ustawienie antenek wybierałem
    korzystając z aplikacji do pomiaru sygnału WiFi, żeby było optymalnie,
    więc raczej tutaj nic nie poprawię.
    Kupiłem niedawno Asusa RT AC 1200 G+ kierując się dobrymi opiniami, ale
    okazał sie słabszy od tego Dasana. Na szczęście mogłem go zwrócić.
    Dziś pożyczyłem na próbę router Tenda z trzeba antenkami, ale też jest
    wyraźnie słabszy.
    Jaki model byście polecali, aby miał silne radio?
    Dodam jeszcze, że w pobliżu nie ma wielu nadajników sygnału mogących
    zakłócać transmisję. Najbliższy sąsiad ma router na na odległym kanale,
    a pozostali są dość daleko i przeważnie ich sieci nie są nawet widoczne.
    Jacek