  • 1. Data: 2014-05-20 07:58:35
    Temat: Jaki 'trójnik' do kamery CCTV ?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Chciałbym rozdzielić sygnał z kamery CCTV tak, aby sygnał szedł i do rejestratora
    (jak obecnie) ale i miał odgałęzienie do kompa.
    Jaki "trójnik" (rozdzielacz sygnału) dać na kablu koncentrycznym?
    Czy wystarczy pasywny rozdzielacz sygnału, a może raczej myśleć o aktywnym?
    Trudno mi kupować kilka rozdzielaczy na próby.
    W pewnym miejscu koncentryk przechodzi przez balun na skrętkę - może tam dać
    rozdzielacz sygnału?
    Już na skrętce?
    A wtedy jaki?
    Jakiś link?
    Chodzi o rozwiązanie "budżetowe", za kilkadziesiąt złotych.

  • 2. Data: 2014-05-20 08:30:42
    Temat: Re: Jaki 'trójnik' do kamery CCTV ?
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Chodzi o rozwiązanie "budżetowe", za kilkadziesiąt złotych.

    Jakie przewidujesz długości kabli?

  • 3. Data: 2014-05-20 21:22:18
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Do rejestratora idzie już ze 200 metrów (za balunem skrętką i to jakąs
    telekomunikacyjną kat 3).
    Nowe odgałęzienie od kamery miałoby około 20 metrów.
    Czyli najważniejsze to nie osłabić tego sygnału co już idzie do rejestratora.

    -----

  • 4. Data: 2014-05-21 12:51:10
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-05-20 21:22, 666 pisze:
> [...]
    > Nowe odgałęzienie od kamery miałoby około 20 metrów.
    > Czyli najważniejsze to nie osłabić tego sygnału co już idzie do

    Musi być aktywny - 2 urządzenia odbiorcze, to na każdym 2 razy słabszy
    sygnał.

  • 5. Data: 2014-05-21 13:21:09
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    No dobra, ale sam sygnał z kamery jest już "aktywny", a urzadzenie odbiorcze też
    wzmacnia sygnał, więc to "musi" to nie zawsze musi.

    Moje pytanie:
    Jakie częstotliwości lecą z kamery po koncentryku?
    Najłatwiej byłoby kupić rozdzielacz sygnału jak dla telewizji kablowej (jest tego do
    wyboru do koloru z niemal dowolnym tłumieniem),
    ale nie wiem, czy dół pasma się załapie.

    -----

  • 6. Data: 2014-05-21 15:56:40
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > Najłatwiej byłoby kupić rozdzielacz sygnału jak dla telewizji kablowej
    > (jest tego do wyboru do koloru z niemal dowolnym tłumieniem), ale nie

    Nie musi być aktywny dzielnik, wystarczy zwykły pasywny, najlepiej
    oczywiście z dopasowaniem impedancji.
    Co do sygnału, zależy jakiej rozdzielczości masz kamery, ale przyjmuje
    się, że tor video powinien przenosić od 50Hz do 5MHz.

  • 7. Data: 2014-05-21 18:24:49
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    No to strasznie nisko, na rozdzielaczach do sygnału telewizyjnego (kablówka) widzę
    pasmo od 5 MHz w górę :-((

    -----

  • 8. Data: 2014-05-22 13:55:19
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-05-21 18:24, 666 pisze:
    > No to strasznie nisko, na rozdzielaczach do sygnału telewizyjnego
    > (kablówka) widzę pasmo od 5 MHz w górę :-((

    Nie myl sygnału telewizyjnego z sygnałem video. Sygnał telewizyjny w
    kablówce jest to częstotliwość od 110MHz do 862MHz zmodulowana sygnałem
    video z fonią (podnośna fonii 5,5MHz).