  • 1. Data: 2014-05-13 22:17:03
    Temat: metody na slimaki - kawa i piwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    Ave!

    Mam plagę ślimaków. Ponoć kofeina całkiem skutecznie na nie działa
    rośliny pozostawiając nietknięte.

    Niby mógłbym parzyć kawę, ale kawa kiepsko się rozpyla... no chyba że
    jakaś rozpuszczalna.

    No i zacząłem się zastanawiać - może czysta kofeina wyjdzie taniej? Plus
    łatwiej rozpuścić ją w wodzie... Może i komary przy okazji eksplodują? ;->

    Z drugiej strony ponoć koncentracja kofeiny potrzebna jest dość wysoka i
    inni doradzają pułapki piwne... tylko żeby mi meneli do ogrodu nie
    zwabiły ;)

    Ktoś może jeszcze walczy ze ślimakami inaczej jak trutką w granulkach
    czy ręcznym zbieraniem do wiaderka (posolić po zebraniu ;-> )

  • 2. Data: 2014-05-14 08:56:34
    Temat: Re: metody na slimaki - kawa i piwo
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Ktoś może jeszcze walczy ze ślimakami inaczej jak trutką w granulkach
    > czy ręcznym zbieraniem do wiaderka (posolić po zebraniu ;-> )

    Zbieranie do wiaderka i ustawianie pulapek z piwem troche upierdliwe jest.
    Posypanie popiolem tez jest dobrym sposobem, ale tylko do pierwszego
    deszczu lub wiekszej rosy :(

    W uieglym roku testowalem trutke na szczury - tez dawala rade.
    Teraz posypalem snacolem i na razie nie wchodza do ogrodka.

    Jak jakis mi sie trafi to oczywiscie rozdeptuje.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2014-05-14 10:19:20
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2014-05-14 08:56, Marek pisze:

    > Jak jakis mi sie trafi to oczywiscie rozdeptuje.

    Czyli otwierasz punkt posiłkowy dla pobratymców :)

  • 4. Data: 2014-05-14 12:30:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 May 2014 22:17:03 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    >
    > Ktoś może jeszcze walczy ze ślimakami inaczej jak trutką w granulkach
    > czy ręcznym zbieraniem do wiaderka (posolić po zebraniu ;-> )

    Ale bzdury.

  • 5. Data: 2014-05-14 12:31:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 May 2014 08:56:34 +0200, Marek napisał(a):

    > W uieglym roku testowalem trutke na szczury - tez dawala rade.

    Jezus Maria... Co Ty człowieku robisz??? Ty sobie zdajesz sprawę, że taka
    trutka moze być skonsumowana przez ptaki???

  • 6. Data: 2014-05-14 13:01:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.05.2014 12:30, Ikselka pisze:

    [ciach rzeczowe pytanie]

    > Ale bzdury.

    Spróbowałabyś kiedyś merytorycznie, bździągwo...

  • 7. Data: 2014-05-14 13:01:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.05.2014 10:19, krak pisze:

    > Czyli otwierasz punkt posiłkowy dla pobratymców :)

    Ślimaki są ślimakożerne?

  • 8. Data: 2014-05-14 13:46:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 maja 2014 12:31:22 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
    > Jezus Maria... Co Ty człowieku robisz??? Ty sobie zdajesz sprawę, że taka
    > trutka moze być skonsumowana przez ptaki???
    Np. gołębie to latające szczury;) Tylko kłopot z nimi;)

  • 9. Data: 2014-05-14 15:12:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 May 2014 13:01:26 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W dniu 14.05.2014 12:30, Ikselka pisze:
    >
    > [ciach rzeczowe pytanie]

    > Spróbowałabyś kiedyś merytorycznie, bździągwo...

    Merytorycznie do człowieka, który nie ma pojęcia o wyobrażeniu?

  • 10. Data: 2014-05-14 15:17:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 May 2014 04:46:21 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Np. gołębie to latające szczury;) Tylko kłopot z nimi;)

    http://zdunskawola.naszemiasto.pl/artykul/stare-mias
    to-jest-wynik-badania-golebie-zjadly-trutke-na,31108
    2,t,id.html
    http://www.dogomania.pl/forum/threads/68667-Pies-zja
    d%C5%82-trutk%C4%99-na-szczury
    http://www.pies.pl/ostry-dyzur-ofiary-trutki_278_a18
    47.html
    http://forum.labradory.org/printview.php?t=1247&star
    t=80&sid=77bf107825c0caaef01c1034ff75f3ef