  • 1. Data: 2014-04-27 18:17:37
    Temat: Orange FunPack - ma ktoś?? opinie
    Od: zyga <z...@s...pl>

    Mam zamiar wziac taki zestaw z orange :
    FunPack HD + pakiet Comfort + Internet 20 mb - wychodzi cos koło 130 zł

    Ma ktoś taki zestaw, kanały nie "tna", jaka mniejwiecej max ilosc łącza

    I czy trudno taki zestaw zamontować

  • 2. Data: 2014-04-27 21:35:28
    Temat: Re: Orange FunPack - ma ktoś?? opinie
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    zyga wrote:
> [...]
    > zł
    > Ma ktoś taki zestaw, kanały nie "tna", jaka mniejwiecej max ilosc

    jeżeli przez neta te kanały to potrafią się przycinać, kilka opini
    wśród znajomych jest negatywnych, ja miałem z satelity to sygnał jest
    marny - w końcu to nc+
    zmieniają kanały jak chcą a czasami tylko wyłączają nic nie dając w
    zamian
    dekoder jest prosty, instalacja intuicyjna zresztą jest instrukcja
    (prosta)
    dekoder umożliwia mnej niż mógłby, obsługuje jeden kanał mimo że
    sprzętowo jest przygotowany na 2
    nie można układać kanałów wg własnej kolejności, a kolejność jest
    dziadowska
    jeżeli nie jesteś TVmaniakiem to obleci

    jeffrey

  • 3. Data: 2014-04-27 22:12:29
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2014-04-27 21:35, Jeffrey pisze:

> [...]
    > sprzętowo jest przygotowany na 2
    > nie można układać kanałów wg własnej kolejności, a kolejność jest

    Dokladnie - dekoder podstawowy (chociaz na linuxie) podstawowe
    funkcjonalnosci - aczkolwiek co jakis czas dodaja nowe - jest juz chyba
    nagrywanie. Co do jakosci obrazu to nie moge powiedziec bo nie mialem
    HD. Aha jezeli masz ogladac przez neta to sobie daruj - ich lacza nie
    wyrabiaja.

  • 4. Data: 2014-04-28 07:41:21
    Od: zyga <z...@s...pl>

> [...]
    > nagrywanie. Co do jakosci obrazu to nie moge powiedziec bo nie mialem
    > HD. Aha jezeli masz ogladac przez neta to sobie daruj - ich lacza nie

    Do Neta mam karte TV wiec MUXy bede łapał
    A TV to chyba przez antene sateliterna

    A jak z tym netem 20 mb ?? ile leci srednio ?

  • 5. Data: 2014-04-28 07:44:27
    Od: zyga <z...@s...pl>

    Aa i jeszcze pytanie, w zestawie dostaje antene sat tak ???

  • 6. Data: 2014-04-28 09:01:03
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    zyga <z...@s...pl> napisał(a):

    >A jak z tym netem 20 mb ?? ile leci srednio ?

    Przy 20 milibitach bedziesz mial lacze wysycone na maxa.

  • 7. Data: 2014-04-28 17:38:58
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    zyga wrote:
    > Aa i jeszcze pytanie, w zestawie dostaje antene sat tak ???

    u mnie idzie niemal na 100% bez lagów, ale opcja 20Mb ma tv tylko z
    satelity i nie wiem czy dają talerz, czasem jest za 1-20 zł w promocj

    jeffrey

  • 8. Data: 2014-04-28 19:26:10
    Od: zyga <z...@s...pl>

    W dniu 2014-04-28 17:38, Jeffrey pisze:

    > u mnie idzie niemal na 100% bez lagów, ale opcja 20Mb ma tv tylko z
    > satelity i nie wiem czy dają talerz, czasem jest za 1-20 zł w promocj
    >
    > jeffrey

    Dzis pytałem 90 zł chcą ...

    A od gniazdka telefonicznego do miejsca tam gdzie bedzie stal tv jest
    troche, a kabli za duzo nie lubie ciagnac. Bo to chyba przez ethernet