  • 1. Data: 2014-04-19 20:12:59
    Temat: spowalniacz, hamulec drzwi przesuwnych
    Od: Frez <f...@g...com>

    Witam,
    mam szafę ze 4m, 3 szt drzwi.W dolnej prowadnicy są sprężyste elementy
    stabilizujące polozenie drzwi. Hamowania zero. Wiec skrzydła wala w
    ściany i hałasują.Mówił mi kiedyś meblarz- "zamontuję panu spowalniacz".
    Zaśpiewał ze 3 stówy za sztukę.
    Powiedzcie gdzie toto można kupić, bo i montaż zapewne nie jest trudny.
    Zależy to od systemu drzwi?

  • 2. Data: 2014-04-19 21:03:46
    Temat: Re: spowalniacz, hamulec drzwi przesuwnych
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 20:12:59 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:

    > Powiedzcie gdzie toto można kupić, bo i montaż zapewne nie jest trudny.
    >
    > Zależy to od systemu drzwi?
    http://www.akcesoria.meble.pl/akcesoria/okucia-do-sz
    af,samozamykacz/
    Coś takiego?

  • 3. Data: 2014-04-22 20:27:02
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-04-19 21:03, Kris pisze:

    > http://www.akcesoria.meble.pl/akcesoria/okucia-do-sz
    af,samozamykacz/
    > Coś takiego?

    Właśnie, właśnie, dzięki!
    Największy problem miałem z ustaleniem systemu drzwi. Montażysta już
    pracuje gdzieś w Anglii.

  • 4. Data: 2014-04-24 14:14:12
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-04-22 20:27, Frez pisze:

    af,samozamykacz/

    > Właśnie, właśnie, dzięki!
    > Największy problem miałem z ustaleniem systemu drzwi. Montażysta już
    > pracuje gdzieś w Anglii.

    Ja mam system Bimak i taki jak ten domykacz
    http://www.stolmet.pl/pl/p/SD-800-Samodomykacz-gazow
    y/1995

  • 5. Data: 2014-04-24 17:53:26
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-04-24 14:14, Robson pisze:
    > Ja mam system Bimak i taki jak ten domykacz
    > http://www.stolmet.pl/pl/p/SD-800-Samodomykacz-gazow
    y/1995

    A ja wykryłem,że mam Sevrolla. 5 dych za parę.