  • 1. Data: 2011-08-19 18:21:23
    Temat: Jaki tynk na "gołą" ścianę trójwarstwową?
    Od: Szymonias <s...@g...com>

    Witam,

    mam dylemat: jedna ekipa upiera się, że trzeba dodatkowo przykleić 5cm
    (sic!) styropianu i dopiero kłaść tynk, inna nie daje gwarancji, że
    tynk będzie dobrze się zachowywał bez styropianu.
    Moja ściana z zewnątrz to stara cegła kratówka, w kanale 2x 5cm i od
    wewnątrz gazobeton. Chcę położyć tynk silikonowy/silikatowy.
    Nie wiem, czy styropian jest naprawdę konieczny - obawiam się zastoju
    wody przed styropianem w kanale i dodatkowo budynek powiększy się
    znacznie w obrysie.
    Może ktoś z Was podpowie, co najlepsze na ściany 3-warstwowe?

    Pozdrawiam,

    Szymon

  • 2. Data: 2011-08-19 18:47:33
    Temat: Re: Jaki tynk na "gołą" ścianę trójwarstwową?
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "Szymonias" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > (sic!) styropianu i dopiero kłaść tynk, inna nie daje gwarancji, że
    > tynk będzie dobrze się zachowywał bez styropianu.

    u sasiada ekipa wlasnie konczy elewacje. Bez styro, na samym kleju. Jaki tynk
    nie wiem. Moge dopytac o szczegoly i zapodac fote :)

    --
    pozdr Z.

  • 3. Data: 2011-08-19 19:07:22
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    On 2011-08-19 20:47, ATZ Rzeszow wrote:

    > u sasiada ekipa wlasnie konczy elewacje. Bez styro, na samym kleju. Jaki
    > tynk
    > nie wiem. Moge dopytac o szczegoly i zapodac fote :)

    Ja zrobilem zwykly tynk i na to akryl. Pierwsza warstwa posłuzyła
    glównie do wyrównania powierzchni (no i parę lat była jedyną :) Z
    pewnościa na taka powierzchnię jest lepiej układać niż bezpośrednio na
    cegłę.

    --
    pzdr - Zyga

  • 4. Data: 2011-08-19 19:22:43
    Od: Szymonias <s...@g...com>

    On 19 Sie, 20:47, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:
> [...]
    >>
    > u sasiada ekipa wlasnie konczy elewacje. Bez styro, na samym kleju. Jaki tynk
    > nie wiem. Moge dopytac o szczegoly i zapodac fote :)

    O to chodzi :) Czekam na szczegóły.

    Pzdr,

    Szymon

  • 5. Data: 2011-08-19 19:31:45
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "Szymonias" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > O to chodzi :) Czekam na szczegóły.

    ok. Dodam, ze sciana to max 220 i b. sprawnie szlo im kladzenie kleju na tym.

    --
    pozdr Z.

  • 6. Data: 2011-08-20 20:43:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Szymonias wrote:
> [...]
    > (sic!) styropianu i dopiero kłaść tynk, inna nie daje gwarancji, że
    > tynk będzie dobrze się zachowywał bez styropianu.

    gupoty...

    klej siatka tynk...

    tylko umyć elewację przed klejem.