  • 1. Data: 2011-05-15 08:00:46
    Temat: Jakie fronty mebli kuchennych są trwalsze?
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Szykuję się do kupna mebli do kuchni - zwykle firmy, które robią zabudowy
    używają takich materiałów do frontów: płyta melaminowana, fornir, MDF
    foliowany i lakierowany

    Które z nich będą najtrwalsze? Obecnie mam meble, które mają ok. 10 lat (jak
    nie więcej) i są chyba z jakiegoś laminatu naklejonego na płytę wiórową -
    laminat wygląda bez zarzutu, a znajomi mają kuchnię zrobioną na wymiar 4
    lata temu (chyba oklejany MDF) i folia już odchodzi.
    Oczywiście myślę o w miarę ekonomicznej wersji mebli - nie stać mnie na
    drewno :)

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"