  • 31. Data: 2011-06-28 07:15:48
    Temat: Re: Jakie pralki sie teraz kupuje?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iu9u27$6a9$...@i...gazeta.pl...

    > Temat pralki wracal na tej liscie czesto, mi sie nie chce kolejny raz
    > pisac dlaczego i ktory elektrolux jest OK.

    ja za to mogę powiedzieć dlaczego mój elektrolux poszedł precz ;)

    zaczął brudzić, ale to być może wina wszystkich pralek ładowanych od góry, a
    nie tylko elektroluxa
    generalnie po około 6-7 latach na niektórych ciuchach, były plamy, takie
    jakby tłuste, czyli w kolorze ubrania, tylko lekko innym odcieniu, coś jak
    na kalce technicznej po tłuszczu, różnych rzeczy próbowałem od środków
    dedykowanych po płyny do czyszczenia kibla, nic nie pomogło, plamy jak się
    pojawiały, tak się pojawiały, dość losowo i przypadkowo, nigdy nie było
    wiadomo, czy to pranie wyjdzie ok, czy jednak jakiś ciuch będzie poplamiony

  • 32. Data: 2011-07-07 20:23:07
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    > Witam,
    >
    > Coraz czesciej zaczyna padac stary siemens XL962PL... i powoli zaczynam
    > myslec czy by jednak nie kupic czegos nowego :)

    Miałem indesita, chyba z 15 lat - całkowicie bezawaryjny. Kupiłem ponad 4
    lata temu amikę a indesita sprzedałem (nie zepsuł się - sprzedałem
    sprawnego, miałem po prostu zajawkę by wymienić sobie pralkę). Amika pracuje
    OK. Teściowie mieli amike (starszy model) blisko 10 lat. Teraz wymienili na
    LG. Amike sprzedali sprawną.

    Mam taką politykę odnośnie sprzętów że nie czekam aż padną. Kupuję wtedy gdy
    ja o tym zadecyduję a nie gdy sytuacja mnie zmusi bo to się zdarza
    najczęściej w nieodpowiednich momentach. Stary sprawny sprzęt sprzedaję i
    "odzyskuję" w ten sposób z ceny nowego 150-250 zł co nieraz stanowi 10-20%
    jego wartości.

  • 33. Data: 2011-07-08 17:35:06
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4dfa954b$0$2460$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Electrolux.
    > http://www.ceneo.pl/Pralki;0113-1.htm

    Mam Electrolux EWT10120W - zobaczcie ilość komentarzy 424 !!!
    ta pralka jest tak dziadoska że za reklamę i ocenę wzięli się pracownicy
    Electrolux Polska - wystarczy poczytać bo normalni ludzie w ten sposób nie
    piszą...
    Wady: nie dopiera zbyt dobrze przy mocniej ubrudzonych rzeczach np spodnie z
    śladami ziemi, niezależnie od rodzaju programu (używałem już Niemieckich
    proszków), pralka przy wirowaniu tak wibruje że strach ją rozkręcać do 1000
    obrotów, ścianki pralki falują.... , pralka trochę stuka tak pozatym działa
    od 2 lat...