  • 1. Data: 2011-06-14 21:36:45
    Temat: Pralka bosch z panelem sensorycznym (dotykowym)
    Od: "Janko Walski" <k...@o...pl>

    Witam.
    Czy ktos z szanowych grupowiczow uzytkuje pralke Bosch waq24460 ewentualnie
    inny model z przyciskami sensorycznymi.
    Wlasnie taka zakupilem, czekam na dostawe i zastanawiam sie jak bedzie z
    trwaloscia takiego sposobu sterowania.
    Jeszcze moge anulowac zamowienie chociaz przegladajac oferte i czytajac
    opinie o pralkach ta wydala mi sie najmniejszym zlem w granicach budzetu
    jakim dysponuje.

  • 2. Data: 2011-06-15 07:04:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Janko Walski" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci grup

    > Jeszcze moge anulowac zamowienie chociaz przegladajac oferte i czytajac
    > opinie o pralkach ta wydala mi sie najmniejszym zlem w granicach budzetu
    > jakim dysponuje.

    mam taka Bosch Logixx 6 Sensitive WLM24440PL i jestem, a wlasciwie zona,
    bardzo zadowolony, co prawda to dopiero kilka miesiecy, wiec trudno
    cokolwiek stwierdzic na temat trwalosci tych przycisków, ale póki co jest
    ok, przedtem mielismy elektroluxa ladowanego od góry i jestesmy pod wielkim
    wrazeniem cichosci bosha, nawet przy wirowaniu na 1200 pralki w mieszkaniu
    przy zamknietych drzwiach od lazienki praktycznie nie slychac

  • 3. Data: 2011-06-15 10:08:48
    Od: "Kasia" <k...@T...pl>

    Uzytkuje Boscha z przyciskami dotykowymi od kilku lat. To byla jedna z
    pierwszych pralek z tego typu sterowaniem. Nie mam zastrzezen ani do
    przycisków ani do pralki. Jestem bardzo zadowolona.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-06-17 23:25:37
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2011-06-14 23:36, Janko Walski pisze:
    > Czy ktos z szanowych grupowiczow uzytkuje pralke Bosch waq24460
    > ewentualnie inny model z przyciskami sensorycznymi.

    Mam podobna od 1,5 roku. Nic sie (odpukac) jeszcze nie zepsulo.
    Wszystkie sensory dzialaja doskonale, czyli... irytujaco :-) Czasem
    sensor nie "chwyta" dotkniecia. Byc moze to kwestia wilgotnosci skory.
    Zalaczenie opcji, wraz z towarzyszacym mu piknieciem nastepuje z
    niewielkim opoznieniem, wiec np. proba szybkiego przejscia po drabince
    predkosci wirowania czesto konczy sie za wczesnie (bo ktores dotkniecie
    nie zaskoczylo) lub o 1 za daleko (bo przez opoznienie "klikam" za duzo).

    Niestety, gdy kupowalem swoja pralke nie znalazlem w ofercie BSH
    podobnego modelu, ale z klasycznymi guzikami lub pokretlami. Coz,
    uznalem ze sa w zyciu wieksze problemy i kupilem te sensory :-)

    --
    NotBear