  • 1. Data: 2011-06-14 08:29:13
    Temat: IKEA - bony
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Pozbierałem po rodzince trochę tych bonów promocyjnych na 20zł.
    Chciałem się wybrać do sklepu jednak za cholerę nie mogę
    zrozumieć jak je można wydać.
    Proszę poprawcie mnie jeśli źle myślę:
    -na jeden przedmiot można wydać tylko jeden bon
    czyli jeśli coś za 5zł to pozostałe 15 zł "tracę"
    a jeśli za 100zł muszę dopłacić 80zł
    -nie mogę zapłacić za rzecz za 100zł samymi bonami
    co najwyżej jeden bon + 80 zł
    -nie mogę zapłacić za 4 rzeczy po 5zł jednym bonem

    Wiem, że pytanie trochę głupie ale albo ja się tak zestarzałem
    albo regulamin rzeczywiście jest tak dziadowsko napisany.

  • 2. Data: 2011-06-14 09:21:29
    Temat: Re: IKEA - bony
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-06-14 10:29, RadekD pisze:
    > Proszę poprawcie mnie jeśli źle myślę:
    > -na jeden przedmiot można wydać tylko jeden bon

    nie

    > czyli jeśli coś za 5zł to pozostałe 15 zł "tracę"

    tak, jesli wezmiesz tylko jedna rzecz za 5zl

    > a jeśli za 100zł muszę dopłacić 80zł

    tak, jesli nie masz wiecej bonow

    > -nie mogę zapłacić za rzecz za 100zł samymi bonami

    mozesz

  • 3. Data: 2011-06-14 13:09:33
    Od: mk <d...@t...pl>

    Jak zakupowałem w IKEA to widziałem jak pewna rodzina za pełen kosz
    drobnych zakupów płaciła samymi bonami, kasjerka tylko powiedziała, że
    można maksymalnie pięcioma, co daje 100zł, dopłacili kilka złotych i
    zabrali towar.