  • 1. Data: 2011-06-14 08:52:46
    Temat: Odp: IKEA - bony
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 czerwca 2011, 10:29:13 UTC+2 użytkownik RadekD napisał:
> [...]
    > Chciałem się wybrać do sklepu jednak za cholerę nie mogę
    > zrozumieć jak je można wydać.
    > Proszę poprawcie mnie jeśli źle myślę:
    > -na jeden przedmiot można wydać tylko jeden bon
    > czyli jeśli coś za 5zł to pozostałe 15 zł "tracę"
    > a jeśli za 100zł muszę dopłacić 80zł
    > -nie mogę zapłacić za rzecz za 100zł samymi bonami
    > co najwyżej jeden bon + 80 zł
    > -nie mogę zapłacić za 4 rzeczy po 5zł jednym bonem
    >
    > Wiem, że pytanie trochę głupie ale albo ja się tak zestarzałem
    > albo regulamin rzeczywiście jest tak dziadowsko napisany.

    Wyraźnie jest dobrze napisany bo dobrze myślisz.
    Typowe marketing tego typu.
    Dobrze że zbierałeś po rodzinie, bo wczoraj jakaś gazeta lamentowała że skrzynki
    pocztowe poniszczone bo złodzieje bony Ikea wyciągli.

    --
    ZZ@private

  • 2. Data: 2011-06-14 09:17:59
    Temat: Re: Odp: IKEA - bony
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    ZbyszekZ wrote:

> [...]

    Ja zrobiłam tak - miałam trzy bony. Akurat mi pasowało skompletować sobie
    ręczniki, a komplet (mały + kąpielowy, sprzedawane osobno) wychodził akurat
    za równowartość bonu. Wykombinowałam, że:
    - albo zapłacę za te ręczniki trzy razy po 20 zł, każdy na innym
    paragonie;-),
    - albo normalnie za wszystkie 6. Zapytałam kasjera, czy można łączyć bony,
    przytaknął, więc poleciało wszystko na taśmę, dopłaciłam nadwyżkę i koniec.
    J.