    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Tue, 14 Jun 2011 11:17:59 +0200
    Subject: Re: Odp: IKEA - bony
    Newsgroups: pl.rec.dom

    ZbyszekZ wrote:

> [...]

    Ja zrobiłam tak - miałam trzy bony. Akurat mi pasowało skompletować sobie
    ręczniki, a komplet (mały + kąpielowy, sprzedawane osobno) wychodził akurat
    za równowartość bonu. Wykombinowałam, że:
    - albo zapłacę za te ręczniki trzy razy po 20 zł, każdy na innym
    paragonie;-),
    - albo normalnie za wszystkie 6. Zapytałam kasjera, czy można łączyć bony,
    przytaknął, więc poleciało wszystko na taśmę, dopłaciłam nadwyżkę i koniec.
    J.