  • 1. Data: 2010-10-17 18:54:57
    Temat: Jakie wkręty do przymocowania płotków p-śniegowych?
    Od: "andy" <k...@o...pl>

    Witam,
    Mam przymocować do blachodachówki płotki p-śniegowe tzw."łezki".
    Jakich wkrętów najlepiej użyć?
    Robiłem próbę z "farmerami" na kawałku blachodachówki i chyba trzymają dosyć
    mocno (4 wkręty na płotek) ale martwi mnie ,że mają dosyć szeroki gwint a
    miejsce łączenia jest na grzbietach fali (nie można jednocześnie przykręcić do
    łaty pod blachą.
    Czy lepiej dać typowe wkręty z drobnym gwintem do łączenia blach z łbem
    kapeluszowym.
    Między płotek i blachodachówkęi tak daję silikon dekarski.
    Pzdr,

  • 2. Data: 2010-10-18 11:54:42
    Od: januszgazda <j...@b...pl>

    On 17 Paź, 20:54, "andy" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > kapeluszowym.
    > Między płotek i blachodachówkęi tak daję silikon dekarski.

    To żeś se wybrał pokrycie - nie dość, że podziurawione całe arkusze
    (bo system nakazuje takie mocowanie), to jeszcze sam dziurawisz na te
    płotki, silikonem popychając...
    Jak się boisz, że ci rynny śnieg pozrywa, to zamocuj te rynny niżej. A
    płotki mocuje się do konstrukcji (przy dachówce) lub do rąbka (przy
    blasze na rąbek) bez przebijania...