  • 1. Data: 2010-10-17 16:29:05
    Temat: puszka elektr. do GK i odstające gniazdka
    Od: Bogdan Slusarczyk <b...@o...pl>

    Witam wszystkich,

    Osadziłem w płycie GK puszki elektryczne do GK: taka puszka ma kołnierz
    który 'leży' na płycie. No i problem mam bo standardowe gniazdko
    zamontowane do takiej puszki odstaje właśnie o ten 'kołnierz' od ściany
    i fatalnie to wygląda. Czy do takich puszek jest inny osprzęt? Jak to
    wyrównać?

    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2010-10-17 18:21:42
    Temat: Re: puszka elektr. do GK i odstające gniazdka
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bogdan Slusarczyk wrote:
> [...]
    > gniazdko zamontowane do takiej puszki odstaje właśnie o ten
    > 'kołnierz' od ściany i fatalnie to wygląda. Czy do takich puszek jest

    porządny osprzęt nie odstaje.

  • 3. Data: 2010-10-17 18:28:45
    Od: Bogdan Slusarczyk <b...@o...pl>

    > porządny osprzęt nie odstaje.

    Jakiś przykład? Jaki osprzęt zamontowałeś do tych puszek że nie ma
    szpary między ścianą a plastikiem?

  • 4. Data: 2010-10-17 18:40:15
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Bogdan Slusarczyk" <b...@o...pl> wrote in message

    > Jakiś przykład? Jaki osprzęt zamontowałeś do tych puszek że nie ma szpary
    > między ścianą a plastikiem?

    Np. najtańszy Legrand - Cariva. Tak samo mam z Valeną.

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2010-10-17 18:54:45
    Od: Bogdan Slusarczyk <b...@o...pl>

    > Np. najtańszy Legrand - Cariva. Tak samo mam z Valeną.

    Ok, spróbuję (póki co sprawdzałem jakiegoś no-name'a i Schneider'a)

  • 6. Data: 2010-10-17 19:33:36
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Niektóre puszki niestety mają kołnierze uszyte jak do warsztatu, a nie
    porządnych wnętrz. Ale osprzęt powinien ładnie "przytulić" się do ściany, a nie
    do kołnierza. Może został niesymetrycznie osadzony?

  • 7. Data: 2010-10-17 19:46:30
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "Bogdan Slusarczyk" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamontowane do takiej puszki odstaje właśnie o ten 'kołnierz' od ściany i
    > fatalnie to wygląda. Czy do takich puszek jest inny osprzęt? Jak to

    Jak ci nie pasuje, to weź ostry nóż i dopasuj krawędzie otworu otwór w
    płycie gipsowej aż puszka "siądzie" odpowiednio. Albo nałóż trochę gładzi.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 8. Data: 2010-10-18 00:41:13
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > zamontowane do takiej puszki odstaje właśnie o ten 'kołnierz' od ściany
    > i fatalnie to wygląda. Czy do takich puszek jest inny osprzęt? Jak to

    no jest z tym mały problem, to chyba zależy od puszek, każdy osprzęt
    jest robiony tak, żeby stykowa powierzchnia licowała się ze ścianą, a
    te ranty w puszkach to wystają na milimetr... może są jakieś lepsze
    puszki, ja każdą puszkę musiałem poprawiać, robiłem to w trakcie
    mocowania osprzętu (wcześniej nie zauważyłem problemu), po prostu
    każdą odkręcałem trochę (jakieś 5 ruchów śrubokrętem), wysuwałem na
    pół centymetra i rach ciach ostrym nożykiem ścinałem krawędź otworu w
    płycie, tak żeby rancik puszki się schował, i dokręcałem z powrotem,
    dosyć szybko to szło

    pozdrawiam
    s_13