  • 1. Data: 2010-10-17 15:36:34
    Temat: 40 m siatki na gotowych slupkch - szukam wyknawcy w Rudzie Slaskiej lub okolicach
    Od: <p...@i...pl>

    40m siatki na gotowych slupkch - szukam wyknawcy w Rudzie Slaskiej lub
    okolicach

    slupki stoja - chce kupic siatke z montazem - na juz

  • 2. Data: 2010-10-17 16:33:09
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Paź, 17:36, <p...@i...pl> wrote:
    > 40m siatki na gotowych slupkch - szukam wyknawcy w Rudzie Slaskiej lub
    > okolicach
    >
    > slupki stoja - chce kupic siatke z montazem - na juz

    Z zona 36mb siatki rozwinalem w ~3h. Na terenie, ktory najpierw idzie
    rowno, a potem ostro w dol zeby znowu sie jako tako wyrownac. Ogolnie
    na 36mb jest spadek ~6mb. Sama robota prosta i przyjemna, moze poza
    zaginaniem gornych i dolnych drutow (palce troche bola ;) Nie wiem,
    czy znajdziesz wykonawce ktory przyjedzie tylko po to zeby siatke
    rozciagnac - albo Cie za to poprostu duzo skasuje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-10-17 19:50:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Szendzielorz wrote:

> [...]
    > czy znajdziesz wykonawce ktory przyjedzie tylko po to zeby siatke
    > rozciagnac - albo Cie za to poprostu duzo skasuje :)

    czyli tak na oko musi zapłacić z 350 zeta + vat :)

  • 4. Data: 2010-10-17 20:31:11
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sun, 17 Oct 2010 17:36:34 +0200, <p...@i...pl> napisał:
    > 40m siatki na gotowych slupkch - szukam wyknawcy w Rudzie Slaskiej lub
    > okolicach
    >
    > slupki stoja - chce kupic siatke z montazem - na juz

    Zobacz: http://zaun.net.pl/

    Wykonawca solidny.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB