  • 1. Data: 2010-10-17 16:55:17
    Temat: dach
    Od: "wojciech" <s...@g...pl>

    Mam stary dom ze starym dachem z onduliny.Czy na wybudowanie jaskółki celem
    sensownego zagospodarowania poddasza muszę mieć pozwolenie czy też nie ?

  • 2. Data: 2010-10-17 17:34:11
    Temat: Re: dach
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "wojciech" <s...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Mam stary dom ze starym dachem z onduliny.Czy na wybudowanie jaskó?ki celem
    > sensownego zagospodarowania poddasza musze mieae pozwolenie czy te? nie ?

    Musisz.

  • 3. Data: 2010-10-17 17:41:23
    Od: "wojciech" <s...@g...pl>

    a czy sama wymiana dachu tj. wymiana wiezby dachowej i pokrycia tez obliguje
    mnie do pozwolenia ?

  • 4. Data: 2010-10-17 18:15:36
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wojciech" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    >a czy sama wymiana dachu tj. wymiana wiezby dachowej i pokrycia tez
    >obliguje mnie do pozwolenia ?

    Tak
    wszelkie zmiany w elewacji wymagaja PnB

    --
    -
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-10-17 18:56:32
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    wiadomościnews:i9fcfl$r57$1@inews.gazeta.pl...>a czy sama wymiana dachu tj. wymiana
    wiezby dachowej i pokrycia tez

    > Tak
    > wszelkie zmiany w elewacji wymagaja PnB

    wycinasz w dachu dziure i robisz jaskolke. PnB ma w d... takie
    pirdoly.

  • 6. Data: 2010-10-17 19:16:32
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "wojciech" <s...@g...pl> napisal w wiadomosci
    >a czy sama wymiana dachu tj. wymiana wiezby dachowej i pokrycia tez obliguje
    > mnie do pozwolenia ?

    Pokrycie - zgloszenie
    Wiezba - pozwolenia na budowe.

  • 7. Data: 2010-10-17 19:23:02
    Od: "wojciech" <s...@g...pl>

    A jak sie to ma jeszcze wszystko do faktu, ze dom nie ma uregulowanego stanu
    prawnego , tzn nie przeprowadzono jeszcze masy spadkowej.

  • 8. Data: 2010-10-18 07:00:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.10.2010 21:23, wojciech pisze:
    > A jak sie to ma jeszcze wszystko do faktu, ze dom nie ma uregulowanego stanu
    > prawnego , tzn nie przeprowadzono jeszcze masy spadkowej.

    To się nawet nie dotykaj - to przekracza zwykły zarząd i najpierw trzeba
    ustalić właściciela, a potem ten właściciel (także wieloosobowy) musi
    się zgodzić.

  • 9. Data: 2010-10-18 08:37:44
    Od: "wojciech" <s...@g...pl>

    tzn. jest tak :

    jest testament w którym jest określone na kogo wszystkie dobrodziejstwa są
    zapisane testament został spożądzony notarialnie w 1989 roku.
    w testamencie ominięte zostało 1 z pośród dwojga rodzeństwa . ale to już
    sprawa zachówku .

  • 10. Data: 2010-10-18 16:54:34
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

    >A jak sie to ma jeszcze wszystko do faktu, ze dom nie ma uregulowanego stanu
    > prawnego , tzn nie przeprowadzono jeszcze masy spadkowej.

    Czy do zgloszenia czy do PnB trzeba umiec wykazac "dysponowanie nieruchomoscia do
    celów budowlanych". Przeprowadz sprawe spadkowa i tyle.