  • 1. Data: 2010-08-01 21:21:34
    Temat: Jakie wykończenie styropianu na ścianie wewnętrzenej garażu
    Od: jac <d...@p...fm>

    Witam

    Mam garaż "przyklejony" do domu.
    Nie zamierzam zbyt mocno ogrzewać garażu - przewidziałem tam grzejnik
    który ma utrzymywać temperaturę powyżej zera.
    Dlatego zamierzam zaizolować styropianem ścianę i sufit,które są
    połączone z domem. Na pozostałych ścianach mam już wykonane tynki
    cem-wap. i chodzi mi o to, żeby wszystkie ściany wyglądały w miarę podobnie.
    Czy dobry rozwiązaniem jest : styropian , na to zaprawa na siatce,na
    to grunt i na to gładź cementowa?
    Dzięki za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam
    jac

  • 2. Data: 2010-08-03 08:59:46
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > Czy dobry rozwiązaniem jest : styropian , na to zaprawa na siatce,na
    > to grunt i na to gładź cementowa?
    Jak tak mam, ale do wys. 1m 'lamperie' ;-) z gesu - takiego jak na
    podłodze. Najlepiej dać takie lamperie dookoła - nie będzie problemu np. ze
    smugami, jak sie oprze oponę o ścianę.

    Pzdr.
    Adam