  • 1. Data: 2010-08-01 13:29:30
    Temat: Ocieplenie domu.
    Od: yarecky <2...@g...pl>

    Witam Was.
    Ile obecnie kosztuje m2 ocieplenia styropianem domu jednorodzinnego +
    siatka +2x klej?
    Chodzi o samą robociznę.

    Jeden ze speców zaśpiewał 25pln/metr - mało/dużo? Mnie się wydaje dużo...

    Yarecky.

  • 2. Data: 2010-08-01 13:43:30
    Temat: Re: Ocieplenie domu.
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "yarecky" <2...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Chodzi o samą robociznę.
    >
    > Jeden ze speców zaśpiewał 25pln/metr - mało/dużo? Mnie się wydaje dużo...

    Trudno powiedzieć. Lepiej go zapytaj jak będzie to robił po kolei i spisz
    poszczególne czynności w umowie.
    Jak czegoś nie wykona to nie płać.

  • 3. Data: 2010-08-01 19:22:57
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "yarecky" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi o samą robociznę.
    >
    > Jeden ze speców zaśpiewał 25pln/metr - mało/dużo? Mnie się wydaje dużo...

    Na moim rynku można mieć 40[zł/m2] ale z tynkowaniem. Uwzględniając to, że przy samym
    ocieplaniu też trzeba przywozić i rozkładać rusztowania, to cena jest IMHO podobna.

  • 4. Data: 2010-08-02 07:36:53
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    yarecky wrote:
> [...]
    > siatka +2x klej?
    > Chodzi o samą robociznę.
    >
    > Jeden ze speców zaśpiewał 25pln/metr - mało/dużo? Mnie się wydaje

    W jakim rejonie Polski??
    W małym maiasteczku na podlasiu 30 PLN/m2 i nic oprócz materialów Cię nie
    obchodzi (łacznie z rusztowaniami, demontarzem i montazęm rynien,
    zabezpieczeniem lini z prądem, wywozem śmieci po imprezie, położeniem
    koloru, sprzataniem i nie wiem co jeszcze).

  • 5. Data: 2010-08-02 08:07:11
    Od: wolim <w...@i...pl>

    On 1 Sie, 15:29, yarecky <2...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Chodzi o samą robociznę.
    >
    > Jeden ze speców zaśpiewał 25pln/metr - mało/dużo? Mnie się wydaje dużo...

    Cena, można chyba powiedzieć, normalna. Taniej raczej nie znajdziesz,
    chyba, ze weźmiesz kogoś spod sklepu.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 6. Data: 2010-08-02 19:30:00
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    yarecky pisze:
> [...]
    > Chodzi o samą robociznę.
    >
    > Jeden ze speców zaśpiewał 25pln/metr - mało/dużo? Mnie się wydaje dużo...

    U mnie majster liczy po 30 zł/m2
    ale mnie interesuje tylko materiał
    pozdr
    robercik-us

  • 7. Data: 2010-08-03 22:16:04
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.ble.wp.pl>

> [...]
    > Chodzi o samą robociznę.
    > Jeden ze speców zaśpiewał 25pln/metr - mało/dużo? Mnie się wydaje dużo...

    ja placilem 60pln/m2 ale nic mnie nie interesowalo
    styro organika czy temika nie pamietam
    kleje siatki baumit
    na towar dostalem FV wiec se cos tam odlicze

    oceplanie zakonczone klejem na siatce bez tynku szlachetnego
    250m2 ocieplenia.
    chopy szły jak szarańcza. bylo ich z 10
    po 3 dniach zakonczyli prace

    Pozdro!

    --
    Szolek
    Verba docent, exempla trahunt

  • 8. Data: 2010-08-04 07:58:25
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    robercik-us pisze:

    > U mnie majster liczy po 30 zł/m2
    > ale mnie interesuje tylko materiał
    > pozdr
    > robercik-us

    Nie dodałęm...
    Te 30 pln to już z położeniem tynku :-) na gotowo :-)

  • 9. Data: 2010-08-06 17:27:04
    Od: yarecky <2...@g...pl>

    > robercik-us pisze:

    > Nie dodałęm...
    > Te 30 pln to już z położeniem tynku :-) na gotowo :-)
    O! a jaki region Polski?

    Yarecky.

  • 10. Data: 2010-08-07 13:34:11
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    yarecky pisze:

    > O! a jaki region Polski?
    >
    > Yarecky.
    Kresy południowe, Małopolska - właśnie dziś rozstawili rusztowanie :-)
    pozdr
    robercik-us