  • 1. Data: 2010-07-31 21:28:56
    Temat: opinia o sklepie
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    Witam, czy ktoś może wspólpracował ze sklepem www.mega1000.pl? ceny wydają
    się tam dosyć atrakcyjne, zwróciłem uwagę jak na razie na pustaki ceramiczne
    oraz strop i jest sporo taniej niż na składach lokalnych gdzie się
    orientowałem. Zamawiał cos ktos może u nich?

  • 2. Data: 2010-07-31 21:39:20
    Temat: Re: opinia o sklepie
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ceramiczne oraz strop i jest sporo taniej niż na składach lokalnych gdzie
    > się orientowałem. Zamawiał cos ktos może u nich?

    Przejrzałem na szybko: żadna rewelacje. Podobne ceny spokojnie w lokalnym
    skladzie uzyskasz a i ze zwrotami nie będzie problemu i z platnosciami
    poczekają. Moja rada: bloczki cegly piach cement itp kupuj w lokalnych
    skladach. Net zostaw dla wykonczeniowki i wyposażenia.

  • 3. Data: 2010-08-02 08:38:00
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    bardziej sensownie bedzie zaplacic za reklame w googlach chociazby.
    inaczej twoje posty z naiwna forma reklamy zostana zaindeksowane w googlach
    jako antyreklama - patrz odpowiedz kolegi wyzej :))))))))))))))))))))))