  • 1. Data: 2023-05-30 12:27:04
    Temat: Jakiś zbiornik podziemny?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Przyznam, że nawet rozdzielna gazowa koło tego miejsca, nie jest
    otoczona takimi zasiekami :-D

    https://ibb.co/rQRhpyN

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2023-05-30 12:38:47
    Temat: Re: Jakiś zbiornik podziemny?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Przyznam, że nawet rozdzielna gazowa koło tego miejsca, nie jest
    > otoczona takimi zasiekami :-D
    >
    > https://ibb.co/rQRhpyN

    Kanaliza.
    Pompy albo coś.

    U mnie dużo tego powstało jak budowali sieć kanalizacyjną kilka lat temu.

  • 3. Data: 2023-05-30 13:15:20
    Od: Dariusz Olczak <d...@g...com>

    wtorek, 30 maja 2023 o 12:38:49 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > Kanaliza.
    > Pompy albo coś.
    >
    > U mnie dużo tego powstało jak budowali sieć kanalizacyjną kilka lat temu.
    przepompownia deszczówki

  • 4. Data: 2023-05-30 13:19:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-05-2023 o 13:15, Dariusz Olczak pisze:

    > przepompownia deszczówki

    Też może być, choć akurat u mnie osobnej sieci deszczowej nie robili, a
    wygląda identycznie.

  • 5. Data: 2023-05-30 14:57:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 30 maja 2023 o 12:27:06 UTC+2 Mateusz Bogusz napisał(a):
    > Przyznam, że nawet rozdzielna gazowa koło tego miejsca, nie jest
    > otoczona takimi zasiekami :-D
    >
    > https://ibb.co/rQRhpyN

    U nas praktycznie tak samo grodza przepompownie ścieków.
    Myślę że te "zasieki" bardziej po to aby ktoś nie wlazł i krzwdy Sobie nie zrobił.

  • 6. Data: 2023-05-30 16:53:45
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 30 May 2023 at 14:57:49 UTC+2, Kris wrote:

    > U nas praktycznie tak samo grodza przepompownie ścieków.
    > Myślę że te "zasieki" bardziej po to aby ktoś nie wlazł i krzwdy Sobie nie zrobił.

    Każdy podziemny zbiornik skladujący wodę czy ścieki to broń biologiczna i musi byc
    otoczony zasiekami,
    bo tam hodowla ameb, śmiertelnej Legionelizy zapalenia płuc i dlatego pracownicy
    obslugujący zakladają szczelne
    kombinezony jak wojska chemiczne
    \
    Ważne aby nie mieszkać koło takiego syfu bo są tam przewody wentylacyjne a nimi
    wylatuje w powietrze toksyczny syf