  • 1. Data: 2023-05-30 14:38:54
    Temat: Jaki wyłącznik ciśnieniowy do pompy?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Hydropsuje zamontowali mi jakieś gówniane BRIO SK-13, które żyje 1-2
    sezony i potem jest do wywalenia. Co można zamontować bardziej solidnego
    do pompy jednofazowej, która daje jakieś 6-8 barów?

    L.

  • 2. Data: 2023-05-30 21:02:11
    Temat: Re: Jaki wyłącznik ciśnieniowy do pompy?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 30.05.2023 o 14:38, Lisciasty pisze:
    > Hydropsuje zamontowali mi jakieś gówniane BRIO SK-13, które żyje 1-2
    > sezony i potem jest do wywalenia. Co można zamontować bardziej solidnego
    > do pompy jednofazowej, która daje jakieś 6-8 barów?
    Też tak miałem, kupiłem jakiś Włoski i już z 10 lat idzie bez problemu
    chociaż miałem poważne wątpliwości co do jego wykonania.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2023-05-31 07:40:01
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 30.05.2023 14:38, Lisciasty wrote:
    > Hydropsuje zamontowali mi jakieś gówniane BRIO SK-13, które żyje 1-2
    > sezony i potem jest do wywalenia. Co można zamontować bardziej solidnego
    > do pompy jednofazowej, która daje jakieś 6-8 barów?

    Ja mam taki http://www.hydro-vacuum.com.pl/laczniki.php i póki co działa
    od 6 lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2023-06-03 02:37:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Hydropsuje zamontowali mi jakieś gówniane BRIO SK-13, które żyje 1-2
    > sezony i potem jest do wywalenia. Co można zamontować bardziej solidnego
    > do pompy jednofazowej, która daje jakieś 6-8 barów?

    Mam taki:

    https://allegro.pl/oferta/wylacznik-cisnieniowy-dig-
    ibo-do-pompy-suchobieg-11131777138

    Sam sobie zamontowałem, żyje długo i nie wygląda jakby miał przestać.

    --
    Jarek