  • 1. Data: 2012-07-21 18:20:03
    Temat: Jeansy Wrangler z netu
    Od: " Ada" <a...@g...pl>

    Jeansy Wrangler zaskoczyły mnie w sklepie ceną ok. 300 zł a widzę, że w
    sklepach internetowych i na alle*ro cena jest około 150-170... Czy znacie
    temat, czy są to oryginalne spodnie czy kiepskie podróbki?

  • 2. Data: 2012-07-22 13:32:44
    Temat: Re: Jeansy Wrangler z netu
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2012 16:20:03 +0000 (UTC), Ada napisał(a):

    > Jeansy Wrangler zaskoczyły mnie w sklepie ceną ok. 300 zł a widzę, że w
    > sklepach internetowych i na alle*ro cena jest około 150-170... Czy znacie
    > temat, czy są to oryginalne spodnie czy kiepskie podróbki?

    W firmowym sklepie kupiłam kiedyś mężowi komplet - kurtkę i spodnie -
    WRangler, owszem... tyle że po dokładnych oględiznach okazało się, że szyte
    w Polsce, szwy się marszczyły (zle napięcie nici) i w ogóle badziewie. tak
    ze wiesz, co jest podróbką... czasem mam wrażenie, że jeśli nawet coś jest
    oryginałem, a jakość kiepska, to jest podróbką samego siebie. Kupuję zatem
    tam, gdzie dobra jakość i cena, a nie tam, gdzie "gwarancja oryginału" - w
    którą z zasady już nie wierzę.
    --
    XL

  • 3. Data: 2012-07-23 14:02:21
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >oryginałem, a jakość kiepska, to jest podróbką samego siebie. Kupuję zatem

    A co to jest dobra jakosc i cena? Ile to?

  • 4. Data: 2012-07-23 15:12:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Jul 2012 14:02:21 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > A co to jest dobra jakosc i cena? Ile to?

    To jest kwestia względna - trzeba się znać.
    --
    XL

  • 5. Data: 2012-07-31 10:55:54
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    W dniu 2012-07-21 18:20, Ada pisze:
    > Jeansy Wrangler zaskoczyły mnie w sklepie ceną ok. 300 zł a widzę, że w
    > sklepach internetowych i na alle*ro cena jest około 150-170... Czy znacie
    > temat, czy są to oryginalne spodnie czy kiepskie podróbki?

    Kupiłem już 3 pary na alle (od róznych sprzedawców) i 4 pary w sklepach
    stacjonarnych. Poza ceną nie ma róznic.

    --
    Mariano

  • 6. Data: 2012-07-31 12:21:37
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-07-23 14:02, Przesmiewca pisze:
    > A co to jest dobra jakosc i cena? Ile to?

    Jak byłem mały :-)... rocznik '75... to miałem kilka par Levis-ow z RFN
    Pamiętam, że na metce stało, że szyte w Belgii.
    To był jeans!
    Nigdy potem już takich nie miałem... to co dziś się u nas sprzedaje to
    jakieś koszmarne badziewie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2012-07-31 17:14:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Jul 2012 12:21:37 +0200, quent napisał(a):

> [...]
    > To był jeans!
    > Nigdy potem już takich nie miałem... to co dziś się u nas sprzedaje to

    Dokadnie tak samo uważam i pamiętam moje dżinsy z PEWEXu - to był dżins!
    Dziś ludzie już tego nie pamiętają - więc jakieś sprane drelichy robocze im
    się wciska, a nie dżins, straszne ścierki po prostu.
    --
    XL

  • 8. Data: 2012-07-31 17:16:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2012 16:20:03 +0000 (UTC), Ada napisał(a):

    > Jeansy Wrangler zaskoczyły mnie w sklepie cen? ok. 300 zł a widzę, że w
    > sklepach internetowych i na alle*ro cena jest około 150-170

    Myślę, że to z powodu niższych kosztow utrzymania sklepu internetowego -
    lokalu nie trzeba wynajmować, nie wiadomo ile personelu zatrudniać i ZUSów
    mu płacić... no i marża niska.
    --
    XL

  • 9. Data: 2012-07-31 22:16:52
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

> [...]
    > im
    > się wciska, a nie dżins, straszne ścierki po prostu.

    Nowiutkie prało się w mydlinach- żeby się równo ścierały. Mokre- były bardzo
    sztywne- dosłownie dało się je postawić. Kumpel jakiś miesiąc temu kupił w
    firmie Diesel takie (wyglądają na Levisy)- ale za ile- nie chce powiedzieć

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron