  • 1. Data: 2011-11-08 08:14:03
    Temat: Jesień nas rozpieszcza - Gaz
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Ładne lato mamy tej jesieni. Niemal codziennie pogodny słoneczny dzień, ino
    krótszy.
    A co na to mój licznik gazu do którego podessał się vaillant za 3 tysiaki?
    Od 31.12.2010 do wczoraj, zużycie gazu wyniosło 651m3. Niesamowite,
    wystarczyły dwa ciepłe miesiące aby plan gaziarzy wywrócić do góry nogami.
    Fakt, grzeję solarami CWU oraz CO-podłogę. Dom 147m2 z nieocieplonym garażem
    czyli do grzania jakieś 127m2.
    Jednego się boję... Taka pogoda zmusi gaziarzy do znacznych podwyżek cen. W
    taki sposób tak czy siak będziemy w dupie.

    Marek

  • 2. Data: 2011-11-08 09:06:47
    Temat: Re: Jesień nas rozpieszcza - Gaz
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2011-11-08 09:14, 4CX250 pisze:
> [...]
    > Jednego się boję... Taka pogoda zmusi gaziarzy do znacznych podwyżek
    > cen. W taki sposób tak czy siak będziemy w dupie.

    Już zmienili rok rozliczeniowy, nie jest od 1.01 tylko od daty
    ostatniego odczytu. Może będzie więcej przejść na taryfę W3?

    CezaryT

  • 3. Data: 2011-11-08 09:09:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Jednego się boję... Taka pogoda zmusi gaziarzy do znacznych podwyżek cen.
    >W .taki sposób tak czy siak będziemy w dupie.

    http://wyborcza.pl/1,75248,10606696,Poczujemy_gaz.ht
    ml

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 4. Data: 2011-11-08 09:35:03
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Cezary" <c...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Już zmienili rok rozliczeniowy, nie jest od 1.01 tylko od daty ostatniego
    > odczytu. Może będzie więcej przejść na taryfę W3?

    Zaraz zaraz... data ostatniego odczytu u mnie to kwiecień 2011. To kiedy
    mam ich się spodziewać? W kwietniu 2012?

    Marek

  • 5. Data: 2011-11-08 09:39:23
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    a.pl...

    > http://wyborcza.pl/1,75248,10606696,Poczujemy_gaz.ht
    ml

    To będziem grzać prądem, w ostateczności fasolą.

  • 6. Data: 2011-11-08 10:37:06
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2011-11-08 10:35, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "Cezary" <c...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Zaraz zaraz... data ostatniego odczytu u mnie to kwiecień 2011. To kiedy
    > mam ich się spodziewać? W kwietniu 2012?
    >

    > Marek
    Dokładnie tak, rok po pierwszym odczycie:

    2.17.1. Rok umowny dla Odbiorcy zakwalifikowanego do grup taryfowych od
    W-1.1 do W-4,
    od Z-1.1 do Z-4, od S-1.1 do S-4, od B-1.1 do B-3.12T, od
    R-1.1 do R-3.12T
    odpowiada okresowi 12 kolejnych miesięcy począwszy od pierwszego dnia
    miesiąca
    następującego po Pierwszym Odczycie; kolejny Rok umowny dla tego
    Odbiorcy
    odpowiada okresowi dalszych 12 miesięcy

    CezaryT

  • 7. Data: 2011-11-08 10:54:29
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > miesiąca
    > następującego po Pierwszym Odczycie; kolejny Rok umowny dla tego

    A od kiedy tak jest?
    Dotychczas przychodzili w sezonie grzewczym co dwa miesiące i wystawiajli
    dwie faktury, jedną rozliczeniową i druga prognozowaną. Po sezonie
    grzewczym, na miesiące maj-listopad wystawiali mi hurtem 3 faktury
    prognozowane na okresy 2-3 miesięczne na których do zapłacenia było tylko
    koszty stałe bez zużycia gazu, gdyż takiego jako tako nie ma w tym okresie.
    Ale jeżeli to jest nadal 12 miesięcy to niczego to nie zmienia. Bałem się,
    że coś pozmieniali że liczą nie 12 miesięcy ale jakiś dłuższy okres
    wynikający z pazerności, lenistwa i chęci zaoszczędzenia na odczytach.

    Marek

  • 8. Data: 2011-11-08 11:24:47
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2011-11-08 11:54, 4CX250 pisze:

> [...]
    > się, że coś pozmieniali że liczą nie 12 miesięcy ale jakiś dłuższy okres
    > wynikający z pazerności, lenistwa i chęci zaoszczędzenia na odczytach.

    Fakt, nadal 12 mcy. Powinieneś dostać nowy regulamin. Przy taryfie W2
    domyślnie jeden odczyt rocznie, 6 faktur prognozowanych na cały rok i
    później wyrównanie

    CezaryT

  • 9. Data: 2011-11-08 23:16:59
    Temat: [OT] Re: Jesień nas rozpieszcza - Gaz
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał
    ml
    > To będziem grzać prądem, w ostateczności fasolą.

    Można też zerwać klepkę z podłóg. Pytanie tylko, czy ta z Alej Ujazdowskich
    się dobrze palić będzie?

    "Jednak Gazprom wykorzystuje nasze uzależnienie od rosyjskiego gazu i
    dyktuje nam wysokie ceny. " I tak będzie przez najbliższe 30 lat...

    Podziękujmy panu Tuskowi za umowę z Rosjanami oraz za to, że w marcu 2009 na
    bezpieczeństwo energetyczne (i budowę dróg) pożyczył (nie wiadomo na jaki
    procent) od Brukseli 4 mld euro. Ktoś się orientuje co się stało z tą kasą?
    Została wydana na podpisanie tej - jakże korzystnej, bo 30-letniej - umowy z
    Rosją?
    Chociaż Tusk nie jest wszystkiemu winien. Czasami coś tam zgrzytało na linii
    Berlin - Moskwa, czyli nie zawsze zgadzał się z panem Komoruskim. Może
    chodziło o te 30-lat właśnie? Za mało, czy co?

    I tym optymistycznym akcentem...

    --
    M.