  • 1. Data: 2020-01-20 13:16:03
    Temat: Jest problem
    Od: Kris <k...@g...com>

    Mam 5000m2 działkę.
    Urodzajny czarnoziem. Co na tym posadzić żeby zarobić.
    Coś na 5 lat bo na dzisiaj nic na stałego(farma FV np) tam nie mogę robić a za 5 lat
    juz ograniczeń nie będę miał.

  • 2. Data: 2020-01-20 13:25:12
    Temat: Re: Jest problem
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.01.2020 o 13:16, Kris pisze:

    > Mam 5000m2 działkę.
    > Urodzajny czarnoziem. Co na tym posadzić żeby zarobić.
    > Coś na 5 lat bo na dzisiaj nic na stałego(farma FV np) tam nie mogę robić a za 5
    lat juz ograniczeń nie będę miał.

    Zioło.

  • 3. Data: 2020-01-20 13:28:38
    Od: GreDi <g...@n...pl>

> [...]
    > Urodzajny czarnoziem. Co na tym posadzić żeby zarobić.
    > Coś na 5 lat bo na dzisiaj nic na stałego(farma FV np) tam nie mogę robić a za 5

    Jodły? Bez obsługowa inwestycja.
    Jak wyrosną ponad 1.5m to trzeba zacząć tego pilnować żeby ktoś Ci nie
    zaczął wycinać ;-)

    --
    GreDi

  • 4. Data: 2020-01-20 13:30:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 13:25:40 UTC+1 użytkownik collie napisał:

    > Zioło.

    3 literowe agencje(CBA itp) w tamte tereny nie zapuszczają się(jeszcze);)
    W ubiegłym roku z 1ha ziemniaków rolnicy blisko 100tys wyciągnęli i tak sobie myślę
    czy kartofli tam nie posadzić.
    Ale ubiegły rok to ubiegły a co ten przyniesie?.

  • 5. Data: 2020-01-20 13:34:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 13:28:40 UTC+1 użytkownik GreDi napisał:

    > Jodły? Bez obsługowa inwestycja.
    > Jak wyrosną ponad 1.5m to trzeba zacząć tego pilnować żeby ktoś Ci nie
    > zaczął wycinać ;-)

    Myślałem o tym
    Ale dosłownie kilkanaście km dalej jest potężna plantacja(pewnie kilkaset ha) jodeł i
    w listopadzie to tną i na całą Europe sprzedają w tym w polskich marketach m.in.
    Z takim potentatem ciężko konkurować.

  • 6. Data: 2020-01-20 15:12:32
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > a za 5 lat juz
    jak piszesz kartofle, albo jak jest komu robic to salaty jakies...
    lub owies, dogadac sie z kims kto ma konie, albo przynajmniej piec z
    podajnikiem :-)
    no i jodly lub wierzby to bym uwazal. co tam ma byc za 5lat?
    bo po co sie potem szaprac z targaniem korzeni czy odrostami jakimis przez
    nastepne 50 lat.....
    o - ziola to jest ponoc b. oplacalne.

  • 7. Data: 2020-01-20 15:20:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 15:12:39 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:

    > no i jodly lub wierzby to bym uwazal. co tam ma byc za 5lat?

    Podzielę na działki i domu wybuduję

    > bo po co sie potem szaprac z targaniem korzeni czy odrostami jakimis przez
    > nastepne 50 lat.....

    To akurat myślę w dzisiejszych czasach problem pomijalny.
    Ręcznie nikt tego szarpać nie będzie.

  • 8. Data: 2020-01-20 17:44:29
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Podzielę na działki i domu wybuduję

    To już inwestycja a każda inwestycja powinna się zwrócić i to w określonym stosunku
    do zainwestowanego kapitału. Liczyłeś to wszystko?

  • 9. Data: 2020-01-20 17:56:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Liczyłeś to wszystko?
    Na dzisiaj tak. Za 5 lat przeliczę.

  • 10. Data: 2020-01-20 19:25:24
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Mam 5000m2 działkę.
    > Urodzajny czarnoziem. Co na tym posadzić żeby zarobić.
    > Coś na 5 lat bo na dzisiaj nic na stałego(farma FV np) tam nie mogę robić a
    > za 5 lat juz ograniczeń nie będę miał.

    Dzierżawa? Zarobisz mniej ale spokojniej i bez wysiłku.
    Wojtek