  • 1. Data: 2009-05-05 14:22:51
    Temat: Jezierski montażyści
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Po przebiciu się przez masę informacji na temat okien zdecydowałem się na okna
    Jezierskiego. Ponieważ przy okazji dowiedziałem się, że dużo zależy od
    właściwego montażu to chciałem zapytać: Czy miał ktoś doświadczenia i jakiego
    rodzaju (pozytywne/negatywne) z montażystami okien Jezierskiego z salonu
    firmowego w Sosnowcu, Krakowie lub Kielcach?

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-05-05 17:09:54
    Temat: Re: Jezierski montażyści
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    <m...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > rodzaju (pozytywne/negatywne) z montażystami okien Jezierskiego z salonu
    > firmowego w Sosnowcu, Krakowie lub Kielcach?

    Montaż okien tylko trójwarstwowy. Nie daj się zrobić w zapianowanie !!!
    http://oknotest.pl/

  • 3. Data: 2009-05-05 19:24:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > <m...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Montaż okien tylko trójwarstwowy. Nie daj się zrobić w zapianowanie
    > !!! http://oknotest.pl/

    no i koniecznie okna trzyszybowe o k =0.3

    inaczaje ci całe ciepło ucieknie z domu... :)

  • 4. Data: 2009-05-05 21:18:12
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > no i koniecznie okna trzyszybowe o k =0.3
    >
    > inaczaje ci całe ciepło ucieknie z domu... :)

    I do tego swistaka zawinietego w sreberko. :-))

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-05-06 07:16:35
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik m...@W...gazeta.pl napisał:
> [...]
    > rodzaju (pozytywne/negatywne) z montażystami okien Jezierskiego z salonu
    > firmowego w Sosnowcu, Krakowie lub Kielcach?

    Witaj
    ja kupiłem, montażyści spoko :) Szybko i sprawnie. Ale i tak musisz
    patrzeć na ręce. U mnie nie zapianowali niedokładnie, więc ich
    poprosiłem, żeby poprawili i zrobili to bez mrugnięcia okiem. Choć i tak
    wg wielu jest to prawie zbrodnia na ludzkości bo montaż tylko na kotwy i
    pianę. A przy okazji, nie wiem jak u innych, ale u Jezierskiego możesz
    zamówić sobie dodatkowe profile pod okna balkonowe czy tarasowe, super
    sprawa. Okno nie wisi w powietrzu, od razu załatwia to ocieplenie.
    Kupowałem w Kielcach.

    pzdr.
    rafał

  • 6. Data: 2009-05-06 07:36:13
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    ?

    > no i koniecznie okna trzyszybowe o k =0.3
    >
    > inaczaje ci całe ciepło ucieknie z domu... :)

    Szyby P2 to minimum ale P4 nie zaszkodzi;))

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-05-06 08:06:36
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Szyby P2 to minimum ale P4 nie zaszkodzi;))

    Gdybym wstawial okna dzis, to dalbym na to jeszcze z 10cm styropianu. Wiem
    ze nie zaszkodzi 20, ale i tak troche ciemno by bylo.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2009-05-06 08:21:28
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Gdybym wstawial okna dzis, to dalbym na to jeszcze z 10cm styropianu. Wiem
    > ze nie zaszkodzi 20, ale i tak troche ciemno by bylo.

    To i tak bys lipe odwalił. Zwykłe styro to przeżytek. Styro Gold z dodatkami
    których nazwa mi umkneła to jest to czego byś potrzebował;))

    Ps
    A w sumie po kiego diabła robić potężne mostki termiczne zwane oknami.
    Kamery takie- tanie wystawić na zewnatrz i w w środku ocieplonego domu na
    monitorkach widoki z podwórka podziwiasz.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-05-06 08:38:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > To i tak bys lipe odwalił. Zwykłe styro to przeżytek. Styro Gold z
    > dodatkami których nazwa mi umkneła to jest to czego byś potrzebował;))

    Nie wiem czy nie zadrogo by bylo...

> [...]
    > Kamery takie- tanie wystawić na zewnatrz i w w środku ocieplonego domu na
    > monitorkach widoki z podwórka podziwiasz.

    No racja, nie pomyslalem. Jestem z 20 wieku, dzis to wiesz... inna wiedza.
    :-)

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-05-06 17:39:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    >
    > Nie wiem czy nie zadrogo by bylo...

    > No racja, nie pomyslalem. Jestem z 20 wieku, dzis to wiesz... inna

    plazmy powiesić to można wtedy zrezygnować z grzejników i tylko klimę
    zamontować (tylko taką co w zimie może działać.)