  • 1. Data: 2009-08-17 19:14:23
    Temat: Kanalizacja - gdzie kupić czwórnik narożny????
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Robię właśnie w domu kanalizację, baaardzo by mi pasowało użycie
    czwórnika narożnego, o takiego:

    http://www.allegro.pl/item699380391.html

    Niestety, póki co znalazłem takie cudo tylko na Allegro, a potrzebny
    jest "na już" i trochę nie mogę czekać na przesyłkę. Objechałem
    dzisiaj kibelmarkety, niestety w nich nawet czwórnik nienarożny jest
    rzadkością, o narożnym nie słyszeli. Jutro spróbuje objechać składy
    budowlane, ale może ktoś coś podpowie, gdzie takie cudo można
    znaleźć? Rejon Warszawy mnie interesuje.

    J.

  • 2. Data: 2009-08-17 20:07:40
    Temat: Re: Kanalizacja - gdzie kupić czwórnik narożny????
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Nie wiem gdzie to kupic, ale zamiast ganiać po sklepach proponuje
    usiąść najpierw przy komputerze, potem przy telefonie i w ten sposób
    poszukać. Wpisałem sobie czwornik narożny w znaną przeglądarkę i od
    razu wyskoczyło mi kilka sklepów, przy większej dociekliwości
    znajdziesz takie z rejonu Warszawy.
    Możesz tez zajrzeć na strone Wavina czy innego producenta, odszukać
    przedstawiciela handlowego na rejon mazowieckiego i on Ci powie gdzie
    kupisz.
    Adam

  • 3. Data: 2009-08-17 20:19:29
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    adam <a...@g...pl> wrote:
    > Nie wiem gdzie to kupic, ale zamiast ganiać po sklepach proponuje
    > usiąść najpierw przy komputerze, potem przy telefonie i w ten
    > sposób
    > poszukać.

    Dzięki za porade, ale naprawdę od tego zacząłem. Na hasło "czwórnik
    narożny" warszawa wyskakują trzy linki na krzyż, żaden nie prowadzi
    do sklepu, w którego ofercie byłoby to, czego szukam.
    Ograniczneie hasła do samego czwórnika narożnego daje owszem dość
    sporo trafień, ale mało z nich jest tym, co trzeba, z owego "mało"
    nie udało mi się wyłowić nic konkretnego. Jeśli miałeś więcej
    szcześcia - prosze, podziel się.
    O poszukiwaniach w drugą stronę, od producenta faktycznie nie
    pomyślałem, spróbuję.

    J.

  • 4. Data: 2009-08-17 20:33:06
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > Dzięki za porade, ale naprawdę od tego zacząłem. Na hasło "czwórnik
    > narożny" warszawa wyskakują trzy linki na krzyż, żaden nie prowadzi do
    > sklepu, w którego ofercie byłoby to, czego szukam.

    A nie mogą być 2 trójniki bez zbędnego szukania ?

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-08-17 20:46:07
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    J_K_K <J...@i...fm> wrote:

    > A nie mogą być 2 trójniki bez zbędnego szukania ?

    Nie mogą, bo wtedy jedną z rur będę miał ponad poziomem wylewki i
    będę ją musiał w ścianę wkuwać i to na dość sporym odcinku, bo o ile
    w wylewce może pójść na skos i mieć rozsądną długość (oraz spadek
    oczywiście), tak po ścianie musiałaby lecieć "naokoło". Drugi z
    wylotów, ten szeroki - chyba nie muszę pisać, dlaczego nie chcę go
    robić wyżej? ;-)

    J.

  • 6. Data: 2009-08-17 21:35:38
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    Jarek P. wrote:
    > Robię właśnie w domu kanalizację, baaardzo by mi pasowało użycie
    > czwórnika narożnego, o takiego:
    >
    > http://www.allegro.pl/item699380391.html
    >
    > Niestety, póki co znalazłem takie cudo tylko na Allegro, a potrzebny

    Sprawdź w BIMS +

    W Gdańsku są nieźle zaopatrzeni. Myślę, że w Wawce też.

    pozdrawiam Piotr

  • 7. Data: 2009-08-18 06:44:42
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Piotr_Boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    > Sprawdź w BIMS +

    Z tym, że tam tylko na firmę.

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2009-08-18 07:35:54
    Od: mcs <t...@w...pl>

    Użytkownik J_K_K napisał:

    > Z tym, że tam tylko na firmę.

    Fizycznej też sprzedadzą, ale ceny mają obłąkane.

    mcs

  • 9. Data: 2009-08-18 09:01:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr_Boncza wrote:

    > Sprawdź w BIMS +
    >
    > W Gdańsku są nieźle zaopatrzeni. Myślę, że w Wawce też.

    ale do BIMS + musi iść z jakimś instalatorem bo BIM nie sprzedaje dla
    indywidualnych osób.

  • 10. Data: 2009-08-18 09:02:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mcs wrote:

    > Fizycznej też sprzedadzą, ale ceny mają obłąkane.

    cennikowe, zwykłe ceny z cennika.