  • Data: 2012-10-16 07:01:09
    Temat: Kermi, Purmo czy Radson???
    Od: "arek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Które grzejniki wybrać?
    Czytałem gdzieś, że to podobne produkty, że co roku ktoryś (inny) wypada
    taniej, więc bierze się najtańszy. Radsony mają inne wymiary, a w kartach
    zdaje się inną temperaturę, wiec nie bardzo idzie ich porównać z Kermi i
    Purmo. Mój instalator namawia na Kermi, bo "mają lepsze niż Purmo uchwyty"
    (znaczy są łatwiejsze do zamontowania w ścianie z MAX-ów - podobno). A z
    kolei cenowo Kermi v22 - Purmo CV22 - Radson INT22 dla grzejnika stalowego,
    dwupłytowego, 600x1400(1350) wychodzi np. (hurtowniagrzejnikow.pl)
    550-460-640zł
    Kermi wychodzi drogo (w porównaniu z Purmo) a ma tylko 5 lat gwarancji
    (Diamond 10 lat)
    Co polecacie?