  • 1. Data: 2012-01-11 17:20:32
    Temat: Kiedy kopie kret?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Ponieważ nie ma odpowiedzi w podobnym wątku, więc pozwalam sobie na nowy.
    Kiedy kopie swoje kopce kret? Nad ranem? W nocy?
    Między godziną 9-tą a 15-tą nie zauważyłem ruchu.
    Mam zamiar poczatować trochę na tego "pana" z łopatą i eksportować go
    gdzieś daleko ale nie chce mi się siedzieć o dziwnych porach przy
    latarce. Myślałem o postawieniu aparatu fotograficznego z funkcją
    robienia zdjęć co ileś tam minut, ale mój tego nie potrafi.
    Ktoś wie?
    Jacek

  • 2. Data: 2012-01-11 17:22:34
    Temat: Re: Kiedy kopie kret?
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 18:20:32 +0100, Jacek napisał(a):

    > Kiedy kopie swoje kopce kret? Nad ranem? W nocy?

    Kiedy mu się akurat najbardziej chce.
    --
    XL

  • 3. Data: 2012-01-11 18:27:21
    Temat: Odp: Kiedy kopie kret?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Kiedy kopie swoje kopce kret?

    Mecz na Eurosporcie. Jedno piwko, drugie... Mecz ciekawy, ale gola, jak nie
    nima tak nima ;-( Dochodzi 90 minuta. Idziesz sobie siknąć, bo pęcherz
    pęknie. Wracasz i co widzisz? 3:2 dla Realu! ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 4. Data: 2012-01-11 19:02:38
    Od: "imsure" <i...@g...pl>

    z kretem jest jak z grzybami.
    kopie, kiedy go nie widać.
    ważne, że na rano zawszej kopczyk jest gotowy.
    i za to trzeba kreta docenić.

    imsure!

  • 5. Data: 2012-01-11 19:06:43
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 20:02:38 +0100, imsure napisał(a):

    > z kretem jest jak z grzybami.
    > kopie, kiedy go nie widać.
    > ważne, że na rano zawszej kopczyk jest gotowy.
    > i za to trzeba kreta docenić.

    Doceniam, kiedy sobie biorę z kretowisk ziemię do kwiatków - jest
    czyściutka (bez kamyków i kłączy), rozdrobniona i puszysta :-)

    --
    XL