  • 1. Data: 2010-04-19 07:58:01
    Temat: Kiedy kwitną jabłonie na Mazowszu
    Od: Tomek Banach <b...@b...org>

    Witam,

    Kiedy kwitną jabłonie na Mazowszu i ile czasu drzewa mają kwiaty ?
    Chodzi o to że jest plan wycieczki rowerowej z Warszawy do Warki a szlak
    prowadzi sadami, więc co by poprawić sobie widoczki chcemy pojechać w
    czasie gdy zakwitną drzewa.

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2010-04-19 09:06:09
    Temat: Re: Kiedy kwitną jabłonie na Mazowszu
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Tomek Banach" wrote...

    > Kiedy kwitną jabłonie na Mazowszu i
    > ile czasu drzewa mają kwiaty?

    Juz zaczynają w Warszawie wiec trzeba się spieszyc :)

  • 3. Data: 2010-04-19 09:47:07
    Od: Tomek Banach <b...@b...org>

    W dniu 2010-04-19 11:06, Aaron pisze:
    > "Tomek Banach" wrote...

    > Juz zaczynają w Warszawie wiec trzeba się spieszyc :)

    no właśnie wczoraj kręciłem się po okolicach miasta i wydawało mi się że
    mignęło mi białe drzewko - jak długo utrzymują się kwiaty ?

    --
    Tomek