  • 1. Data: 2010-04-20 11:06:54
    Temat: Czereśnie
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Witam szanownych i uczonych Ogrodników,

    mam pytanie.

    Chciałam posadzić czereśnię (akurat Butnerę Czerwoną).

    Ale spotkałam się z tajemniczym określeniem "zapylacze" (w tym wypadku np.
    Vega)

    Czy muszę sadzić obydwa drzewka?
    Czy jak posadzę jedno, to na czereśnie będę mogła sobie pogwizdać?

    MK

  • 2. Data: 2010-04-20 12:31:55
    Temat: Re: Czereśnie
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> [...]
    > Vega)
    >
    > Czy muszę sadzić obydwa drzewka?
    > Czy jak posadzę jedno, to na czereśnie będę mogła sobie pogwizdać?

    Często wystarczy zaszczepić.

  • 3. Data: 2010-04-20 15:24:12
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Ale spotkałam się z tajemniczym określeniem "zapylacze" (w tym wypadku np.
    > Vega)

    Hejka. Zapylacze są moim zdaniem przereklamowane. Chyba nie mieszkasz na
    odludziu więc pszczółki na pewno zapylą ile trzeba. :-)
    Pozdrawiam nieortodoksyjnie Ja...cki

  • 4. Data: 2010-04-20 19:13:58
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>
    > Hejka. Zapylacze są moim zdaniem przereklamowane. Chyba nie mieszkasz
    > na odludziu więc pszczółki na pewno zapylą ile trzeba. :-)

    Pszczółki obecne.
    Kwitnące właśnie lubaszki aż się ruszają.

    Czyli kupować, sadzić, a potem sie opychać......

    Bardzo się cieszę :-))

    MK

  • 5. Data: 2010-04-20 19:14:38
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

    > Często wystarczy zaszczepić.
    I to jest bardzo dobry pomysł Panslo,

    jak już mi pierwsze podrośnie (czyli za kilka lat)

    MK

  • 6. Data: 2010-04-20 20:18:56
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    Vilar wrote:

    > Czyli kupować, sadzić, a potem sie opychać......
    >
    > Bardzo się cieszę :-))
    >
    > MK

    Okoliczne szpaki tez...

    --
    pozdrawiam - Zygmunt

  • 7. Data: 2010-04-21 10:11:43
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Użytkownik "Zyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Okoliczne szpaki tez...

    Szpaków jakoś nie widziałam (ale może się zjawią?)
    Za to mam watachy sójek.
    Już sobie ostrzą dzioby na czereśnię-szklankę (zostawioną własnie dla nich i
    "bo ładnie kwitnie w oknie sypialni").
    Jakoś się, mam nadzieję, podzielimy.

    > --
    > pozdrawiam - Zygmunt

    MK :-))))

  • 8. Data: 2010-04-23 07:18:05
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Vilar" wrote ...

    > Ale spotkałam się z tajemniczym określeniem "zapylacze"
    > (w tym wypadku np. Vega)
    >
    > Czy muszę sadzić obydwa drzewka?

    Ja bym posadził jeszcze kilka! Akurat Vega ma całkiem dobre owoce, mam
    u siebie i polecam
    A.

  • 9. Data: 2010-04-23 09:44:45
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Użytkownik "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> napisał w wiadomości
    > "Vilar" wrote ...

    > Ja bym posadził jeszcze kilka! Akurat Vega ma całkiem dobre owoce, mam
    > u siebie i polecam
    > A.

    Amator czereśni?

    Kto to potem zje (oprócz pełnobrzuchych szpaków i sójek).....

    Która lepsza? Butnera, czy Vega?
    Lubię żółte, twarde, słodkie, aż pękające od soku...

    MK

  • 10. Data: 2010-04-23 09:57:22
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    >
    > Która lepsza? Butnera, czy Vega?
    > Lubię żółte, twarde, słodkie, aż pękające od soku...

    Doskonałe są kompoty czereśniowe, a na obiad pierogi czereśniowe ze
    śmietaną.