  • 1. Data: 2009-02-21 12:01:03
    Temat: Kiedy wymieniać anodę magnezową?
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Witam!
    Wykręciłem dziś po trzech latach anodę magnezową w baniaku 120 litrów,
    porośnięta była jak by leżała na wielkiej rafie ;-D Oskrobałem to szczotka
    drucianą do żywego metalu i teraz wygląda jak sękaty kij wyrzucony przez
    morze ;-) straciła ok 1/3 grubości. Wymieniać na nową czy zaglądnąć do niej
    za 3 lata wyczyścić i czekać aż ją zje do zera?

    pozdrawiam
    Sawa

  • 2. Data: 2009-02-21 13:27:36
    Temat: Re: Kiedy wymieniać anodę magnezową?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    IMO masz jeszcze minimum 3-4 lata spokoju. Moją zeżarło do zera po 11
    latach.
    Jacek

  • 3. Data: 2009-02-21 23:21:10
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Sawa pisze:
> [...]
    > morze ;-) straciła ok 1/3 grubości. Wymieniać na nową czy zaglądnąć do niej
    > za 3 lata wyczyścić i czekać aż ją zje do zera?

    hmm...
    A jaki producent zasobnika?
    Bo np taki Galmet wymaga żeby wymieniać co 12msc. Jest to warunek
    utrzymania gwarancji.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...