  • 11. Data: 2015-05-20 18:08:34
    Temat: Re: Odp: Odp: Kiełkowanie dyniowatych.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 May 2015 17:40:20 +0200, Johnny napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    ili-czy-pan-wie-co-pan-robi-komorowski-wpada-w-furie
    -czyli-historia-pewnego-wywiadu
    rowski-vel-szczynukowicz-archiwa-ipn-%E2%98%9A%E2%97
    %99%E2%97%99%E2%97%99%E2%97%99-przeczytaj/
    dzie-nic-nie-wiedza-o-komorowskim/
    wski-4-lata-temu-zostal-wybrany-na-prezydenta

> [...]
    dzie-nic-nie-wiedza-o-komorowskim/
    wski-4-lata-temu-zostal-wybrany-na-prezydenta

    > A idźże z tym na jakies grupy polytyczne!

    Jak będę chciała.

    > Wszędzie pełno tego chłamu, więc
    > niech juz przynajmniej tutaj czlowiek poczyta sobie o ogrodach a nie jakieś
    > bzdury

    Biedny, bezwolny CZYTACZ...

  • 12. Data: 2015-05-21 16:51:21
    Temat: Re: Kiełkowanie dyniowatych.
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-19 o 23:16, Ikselka pisze:

    > Dzięki za info.
    > Moje już kiełkują - z nowej porcji. Trzymałam w cieple (podświetlana od
    > spodu szafka kuchenna) półtorej doby.

    A w ogóle to jak u Ciebie z warzywkami na działce w tym roku? U mnie
    istny armagedon, nic nie chce rosnąć, nawet zimnolubne brokuły i pory..

  • 13. Data: 2015-05-21 23:18:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 May 2015 16:51:21 +0200, Trybun napisał(a):

    > A w ogóle to jak u Ciebie z warzywkami na działce w tym roku? U mnie
    > istny armagedon, nic nie chce rosnąć, nawet zimnolubne brokuły i pory..

    "Na działce" to ja jak na razie mam tylko szczaw, lubczyk, pietruszkę
    naciową, cebulę siedmiolatkę, rabarbar i rzodkiewkę oraz jagody kamczackie.
    Reszta rośnie sobie pięknie i czeka w doniczkach w szklarence - dynie,
    cukinie, melony, papryka, pomidory, ogórki, nawet sałata rzymska i krucha,
    buraczki i fasolka, która dopiero uniosła ziemię i zaczyna wyłazić.
    Tudzież tamże: cytrusy, laur, figi, a w oszklonej loggii na piętrze nowy
    nabytek - pomarańcza; także kończące już trzecie z rzędu u mnie kwitnienie
    (sukces!) cymbidia oraz zaczynające kwitnąć wielkie anturia :-))

    Za jakąś godzinkę zdjątka zamieszczę na Fotosiku, podam link :-)
    --
    XL - GŁOSUJĘ NA DUDĘ!

  • 14. Data: 2015-05-22 00:36:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    > A w ogóle to jak u Ciebie z warzywkami na działce w tym roku? U mnie
    > istny armagedon, nic nie chce rosnąć, nawet zimnolubne brokuły i pory..

    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1779065
    :-)
    --
    XL - GŁOSUJĘ NA DUDĘ!

  • 15. Data: 2015-08-14 13:48:39
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-22 o 00:36, Ikselka pisze:

    > http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1779065
    > :-)

    To już skala prawie przemysłowa... ;-)

  • 16. Data: 2015-08-14 20:07:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Aug 2015 13:48:39 +0200, Trybun napisał(a):

    > To już skala prawie przemysłowa... ;-)

    Oto najświeższe efekty:
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1805369
    :-))
    --
    XL
    "Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

  • 17. Data: 2015-08-16 09:30:37
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-08-14 o 20:07, Ikselka pisze:

    > Oto najświeższe efekty:
    > http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1805369
    > :-))

    No, nieźle.. U mnie, ogólnie rzecz biorąc, w tym roku warzywnik to
    porażka. Nawet cukinie się nie udały.

    P.S. Mogłabyś zdradzić co to jest na fotce nr 1, melon, dynia?

  • 18. Data: 2015-08-17 12:44:52
    Od: XL <i...@g...pl>

    Trybun <i...@j...ru> Wrote in message:

    > No, nieźle.. U mnie, ogólnie rzecz biorąc, w tym roku warzywnik to
    > porażka. Nawet cukinie się nie udały.
    >
    > P.S. Mogłabyś zdradzić co to jest na fotce nr 1, melon, dynia?

    Cukinio-dynia. Dokładnie tak się to nazywa, pierwszy raz siałam. W
    opisie - póki młode, używać jak cukinię, a kiedy dojrzeje, jest
    dynią z pomarańczowym miąższem.
    --
    XL

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 19. Data: 2015-08-18 01:39:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Aug 2015 09:30:37 +0200, Trybun napisał(a):

    > P.S. Mogłabyś zdradzić co to jest na fotce nr 1, melon, dynia?

    Oj, sorry, nie doczytałam - chodzi Ci o PIERWSZĄ fotografię, cukinio-dynia
    jest na drugiej.
    Na pierwszej są świeżo zerwane dojrzałe FIGI - na dole fotki łyżeczka pełna
    dojrzałego miąższu.
    Figi u mnie własnie w pełni konsumpcji, kilka młodych drzewek figowych oraz
    jedno stare, ale odnowione, pięknie obrodziły w szklarni i na południowym
    tarasie. Sama je rozmnażałam z jedynego egzemplarza :-)

  • 20. Data: 2015-08-20 11:56:34
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-08-17 o 12:44, XL pisze:

    > Cukinio-dynia. Dokładnie tak się to nazywa, pierwszy raz siałam. W
    > opisie - póki młode, używać jak cukinię, a kiedy dojrzeje, jest
    > dynią z pomarańczowym miąższem.

    A nie drewnieje po dojrzeniu, jak to ma w zwyczaju normalna cukinia?