  • 31. Data: 2015-09-07 12:11:15
    Temat: Re: Kiełkowanie dyniowatych.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Sep 2015 12:00:31 +0200, Trybun napisał(a):

    > Oj, dziękuję bardzo za propozycje, ale nie chciałbym Ciebie aż do tego
    > stopnia fatygować.. Rozumiem i doceniam filantropię, ale w tym wypadku
    > to by już było z mojej strony nadużycie Twojej dobrej woli.

    Jak sobie życzysz, rozumiem. Szukaj zatem w Allegro, czasem w sklepach
    ogrodniczych.

  • 32. Data: 2015-09-08 14:13:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    > Oj, dziękuję bardzo za propozycje, ale nie chciałbym Ciebie aż do tego
    > stopnia fatygować.. Rozumiem i doceniam filantropię, ale w tym wypadku
    > to by już było z mojej strony nadużycie Twojej dobrej woli.

    I przepraszam za żarcik z bólem serca i uciekaniem języka, niezbyt
    fortunny. Naprawdę chciałabym Ci przesłać owocującą roślinę, więc przemyśl,
    może zdecydujesz się skorzystać, wtedy daj znać na priv.

  • 33. Data: 2015-09-11 10:54:19
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-08 o 14:13, Ikselka pisze:

    > I przepraszam za żarcik z bólem serca i uciekaniem języka, niezbyt
    > fortunny. Naprawdę chciałabym Ci przesłać owocującą roślinę, więc przemyśl,
    > może zdecydujesz się skorzystać, wtedy daj znać na priv.

    Nie ma za co, przecie nie było w tym nic obraźliwego:-)

    A co do tych sadzonek, to rozejrzę się po sklepach, gdy się okaże że są
    nie do zdobycia, to wtedy Ciebie poproszę. Jeszcze raz dziękuję za
    propozycję.

  • 34. Data: 2015-09-12 19:24:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Sep 2015 10:54:19 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    >
    > A co do tych sadzonek, to rozejrzę się po sklepach, gdy się okaże że są
    > nie do zdobycia, to wtedy Ciebie poproszę. Jeszcze raz dziękuję za

    Polecam się :-)