  • 51. Data: 2009-05-14 13:59:04
    Temat: Re: Kiepski trawnik
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Trawnik watkotwórcy :http://picasaweb.google.com/Szymonias/Trawa
    >
    > jest brudny i nieporządny;)0 Ach sorry to nie trawnik tylko "trawnik"
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Niestety to nie jest trawnik ale moze sie nim stac.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 52. Data: 2009-05-14 18:00:00
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    Dy wrote:

    > Niestety to nie jest trawnik ale moze sie nim stac.

    A po co? Po to, żeby mieć co kosić? :-)

    Pozdrowienia,
    Michał

    --
    Michał Misiurewicz
    m...@g...com

  • 53. Data: 2009-05-14 18:07:41
    Od: Sunnie <a...@a...com>

    kris pisze:

    > jest brudny i nieporządny;)0 Ach sorry to nie trawnik tylko "trawnik"

    Ja dla uproszczenia używam nazwy "chwastnik", żeby nie było
    nieporozumień. :-)
    Nie siałam żadnej trawy, nie podlewam, koszę raz, dwa razy na sezon :-).
    I mam fajne mlecze wiosną i maki przed domem.. I już :-)

    Pozdrawiam,
    Sunnie
    P.S. Kultowi TRAWNIKA mówię stanowcze NIE!

  • 54. Data: 2009-05-15 08:45:40
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sunnie" <a...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Pozdrawiam,
    > Sunnie
    > P.S. Kultowi TRAWNIKA mówię stanowcze NIE!

    Niech kazdy robi tak jak lubi. Ja równiez nie zamierzam kultywować trawnika.
    Trawnik słuzy do chodzenia. Samochód do jeżdzenia(terenówka nie powinna
    służyć raczej do robienai zakupów a w Polsce służy) Mój były sasiad ma
    samochód. Myje go i poleruje co dwa dni- taki rytuał na podwórku przed
    domem. Uzywa go raz w tygodniu- w niedziele jedzie nim 2km do koscioła. Do
    pracy, na zakupy itp jjeżdzą poociągiem lub chodzą piechotą. Jak kilka razy
    zobaczył że ja z mojego kombika wyjmuję np 400kg gresu czy 150cegieł
    klinkierowych to się mnie pyta czy mi auta nie szkoda. Odpowiedziałem że
    samochód przecież służy do jeżdzenia i wożenia. Gościu pokiwał głową ale go
    nie przekonałem.

    PS
    Mój "trawnik" wczoraj zona skosiła- pomimo tego ze nierówny dla kosiarki to
    nie był problem.

    Krzysiek

  • 55. Data: 2009-05-15 10:33:58
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Nie w tym rzecz, ze kazdego chce namawiac na pielegnowanie trawnika.
    Jestem tylko przeciw eufemizmom i wzajemnej adoracji. Czy z racji
    tego, ze ktos od dluzszego czasu udziela sie na forum i pokazuje jak
    ciezkim wysilkiem do tego sie dochodzi (gartuluje wszystkim i
    zazdroszcze ze juz moga mieszkac) nalezy nadawac temu inne znaczenie
    niz ono rzeczywiscie jest.
    Bardzo ladnie nazwala to Sunnie - chwastnik. To jest prawidlowe
    okreslenie na wiekszosc tego co widzimy na podworkach.
    Jestem tylko za trzymaniem sie znaczenia nazw.

    Pozdrwiam wszystkich z trawnikami jak i tych myslacych ze maja trawnik
    i wszystkich pozostalych tez.
    Dy