  • 1. Data: 2009-05-09 18:36:41
    Temat: moje marzeia
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Marzą mi się glicynie ...
    Miliony glicynii, tuje w ładnych równych rzędach,
    poprzycinane zdrowe, wyrośnięte.
    Marzy mi się zawsze podlany i na czas przycięty trawnik.
    Pnącza, szaleję za nimi. Kolekconuję je i myślę że mam już wszystkie.
    Trawy, trawy, trawy. Tak bardzo brakuje mi traw ... Mam tylko zebrinusa.
    Winogrona, kocham i uwielniam.
    Iglaki w każdym rodzaju.
    Czereśnie, wiśnie, czosnek, szczaw, cebula, sałata,
    bober, brokuły, ziemniaki, pomidory, ogórki, KOPER.
    Zioła: Lubczyk !
    Na końcu truskawki i maliny i buraczki i dynie kabaczki.
    Kurde, mam milion marzeń ...

  • 2. Data: 2009-05-09 23:39:56
    Temat: Re: moje marzeia
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    atman wrote:

    > Trawy, trawy, trawy. Tak bardzo brakuje mi traw ... Mam tylko
    > zebrinusa.

    zacznij więc od żubrówki

    moon